Alla inlägg under oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 14:15

Har börjat få fler unika besökare till min blogg slog faktiskt eget rekord igår. Lämna gärna en kommentar när ni är inne så jag ser vilka ni är, det är frivilligt och inte ett måste.








Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 13:44

 

Fo.m imorgon är det körförbud på min bil. Pappa orkade inte ta bilen idag då han har ont i "pillevippen" efter ännu en tömning på 1½ liter. Dom va tvugna att sätta en ny kateter. Så bilen får stå nu och han ska vila över helgen så får vi se i veckan. Nu skulle läkaren på vårdcentralen skicka en remiss till en urolog så får vi se vad dom ska hitta på med min pappa.

Om han har någon typ av förträngning (det var svårt att få in katetern) så kan det bli operation eller det värsta en urinstomi. Man får som ett litet hål på magen som man stoppar in ett rör i ett par gånger om dagen och tömmer själv.


Eftersom bilen ska stå från imorgon fick jag "hybris" så jag åkte iväg till EKO stormarknad och handlade lite. Min mormor fyllde 93 år igår och vi ska dit på söndag och fira henne. Köpte 2 Amaryllisar och en kartong After Eight, hon älskar blommor och choklad.

20071209_amaryllis.jpg picture by suzanders

153934A8DkChoc300g.jpg picture by suzanders

Ska dra en repa här hemma nu med "dammvippan" tänkte jag ska köra med den bakom elementen.

180px-Dammvippa.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen i städtagen!


weekend-purple.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 08:43

23765.gif picture by suzanders


Idag är mina daghundar lediga av olika anledningar, riktigt skönt faktiskt.

Helt plötsligt blev det en extra ledig dag den här veckan. Måste ju ut med våra hundar ändå men det är liksom inte riktigt samma sak. Idag ska min pappa och jag fixa min bil för ombesiktning. Det har blivit försenat pga att min pappa måste till vårdcentralen efter gårdagens bravader se inlägg http://fnuttisen.bloggagratis.se/2008/10/23/1048522-datortomografi/

Han ska vara där nu kl9 så hör han av sig till mig sen när han är klar.


Så vi får se vad som händer ! Återkommer sen.


Tjing/Fnuttisen väntandes!

Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 08:22

Nu har jag fått ordning på alla inlägg som behövdes göra om. Sååååå skönt nu kan jag lägga det bakom mig.


Tjing Tjing/Fnuttisen lättad!


excited.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 06:03

believe-in-you.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 05:47

goog-morning-spray.gif picture by suzanders


Ja då sitter jag här igen innan ens tuppen är vaken tror jag *fniss*

Vaknade när dottern gick upp och Africa fick för sig att hon skulle ut och göra nr2.

Och det gjorde hon, duktig tjej (annars hade jag nog strypt henne)

Tänkte bara göra några snabba inlägg för att börja dagen och sen ta första koppen kaffe vid datorn.


Tjing/Fnuttisen inte riktigt vaken!


enjoy-your-day-1.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 05:33

tgif-legs.gif picture by suzanders


Ovido - Quiz & Flashcards