Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 20 oktober 2008 20:32


Idag fick jag lyssna på kroppen och bara ta det lugnt. Har bara gått på dom vanliga hundpromenaderna och det blir ju några stycken.


Till middag blev det "radhusbiff" (blodpudding) jag hade ju fått min försenade mens (11v) och dottern kände sig lite trött.

Så det blev ett tillskott av järn för oss båda och Tim blev glad också.


Har slötittat lite på tv:n varvat med datorn. Just nu tittar vi på och får lite tips utav Cesar Milan, tycker han är häftig.



Klockan 9 ska jag titta på ett favoritprogram på 5:an CSI sen hoppas jag att jag orkar titta på Prison Break för min video är trasig och kan inte spela in det. *suck*


Så jag säger nog God Natt redan nu.


Tjing/Fnuttisen något uppladdad!



Av ♥Susanne♥ - 20 oktober 2008 13:05

Finns det någon som har lite ork, kraft och lust över för jag verkar ha tappat det.

Tittar mig runt omkring och orkar bara inte *suck*

Nu är ju den mesta packning gjord nu är det "småtjafs" som ligger öööööverallt, sånt som inte har någon egen plats utan jag har bara flyttat runt det.

Vill bara krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet och vakna i den andra lägenheten.

Ska ut på hundpromenader snart så får jag hoppas att jag hittar mina saknade saker!


Ha det!


Tjingelingen/Fnuttisen heeeelt ur funktion!


Vore jag en kattunge skulle jag nog se ut ungefär så här!



Av ♥Susanne♥ - 20 oktober 2008 07:07


Ja då var det en ny vecka och det närmar sig flytt, lääääängtar sååååå inte till själva flyttmomentet kanske men att komma dit.

Ska sätta mig nu på morgonen innan hundpromenaderna och skriva en lista på det som är kvar att göras i lägenheten.

Är ju massor med småsaker kvar så det är bäst att börja pricka av nu.

(jag har liksom allt i huvudet och det börjar bli lite överbelastning känner jag)


Tjing/Fnuttisen "full loaded"



monday_10.gif Monday image by ladyblue68


Ovido - Quiz & Flashcards