Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 23 oktober 2008 21:52


Alla har vi en ängel som vakar över oss när vi sover!

Natti Natti alla mina bloggläsare.


Nu stänger jag locket på datorn för kvällen och kryper ner under täcket!

*Gäsp*

Av ♥Susanne♥ - 23 oktober 2008 21:09

och tittar på Criminal Minds samtidigt som jag har datorn i knät "simultanförmåga".


Har inte hunnit ta några magbilder på Brooklyn idag så det får bli imorgon istället.


Inte lätt när jag läser mina inlägg där bilderna försvunnit att försöka kommaihåg vad det var för bilder och med vilken text.

Jag får väl hålla på lite i helgen så får jag nog ordning på det i alla fall återställa en del.


Snart är det Lördag och endast 1 vecka till flytt *Jippie*


Tjingeling/Fnuttisen halvliggandes!

time-for-bed.gif picture by suzanders


beautiful-night.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 23 oktober 2008 18:55

love-giving-hugs.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 23 oktober 2008 18:10

Min pappa gjorde sin undersökning idag för den vattenfyllda cystan dom hittade i hans buk via ultraljud för ett par veckor sen.

När han var på väg hem ringde dom och sa att han var tvungen att åka till våran vårcentral då han hade massor av urin som stod i blåsan och behövde tömmas.

Min pappa har haft problem med "kisseriet" ett par år och dom har kollat prostatan mm.

Innan undersökningen idag fick han dricka 1½ liter vätska + att han drack lite extra vatten också.

När han kom till Vårdcentralen så tömde dom honom på.......4liter urin fattar ni 4 liter???????

Så förhoppningsvis var det ju det som syntes på ultraljudet, att han alltid har massor med urin i blåsan.

Nu blir det väl forsatta undersökningar på blåsan och varför det är som det är.

Men förstår ni........4 liter (kan inte riktig smällta det) och han kände sig inte speciellt kissnödig, snacka om "festblåsa".

schematisk figur �ver urinorganen


Idag har det varit underbart väder här kallt men soligt, så det har blivir flera sköna lååååångpromenader idag och "nada" packning.

Men jag känner att jag har kommit ifatt nu och kommer att hinna allt jag tänkt mig utan att stressa ihjäl mig.

6d865b2f1c5537a7ff512bfec18e75b6.jpg picture by suzanders


Till middag blev kyckling, ris och currysås *mumsfillibabba* + att jag har stekt banan i.

Ska sitta och försöka återskapa mina bilder som har försvunnit och göra om dom med text.


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Tjing/Fnuttisen som tänker.......4liiiiter?????




Av ♥Susanne♥ - 23 oktober 2008 08:19

Alla mina bilder jag har gjort på Tagsmaker och sparat i min Photobucket har tydligen försvunnit grrrrrrrrrr...........

Så nu ser min sida helt knäpp ut med massor av fula rutor.Väntar idag och ser om dom grejar till sig annars får jag ta bort dom.

Jag som hade massor med egentagna foton med text på *snyft*

Får väl sätta mig och leta fram bilderna igen och försöka komma på vad jag skrev.


/Fnuttisen småsur!

Ovido - Quiz & Flashcards