Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 27 oktober 2008 20:00

Har nu varit duktig, är nästan klar i köket. Alla luckor är klara bara 3 skåp som ska torkas av innuti men kan inte göras förrän på fredag då jag tömmer dom.

valkommen-kok.jpg picture by suzanders

Har också hunnit med lite småplock + att nu är räkningarna betalda för den här månaden. Skönt att kunna kryssa av flera saker från min "att göra" lista.

todo.jpg picture by suzanders


Sonen ska hjälpa mig nu och skruva isär min säng, kan ställa duxmadrassen direkt på golvet blir lite lågt men ännu en sak att bocka av från listan.


När vi är klara ska jag krypa ner i sängen och titta på 2 favoritprogram: CSI och Prison Break.

csi.jpg picture by suzanders

prison_break_tv_show.jpg picture by suzanders


Efter det blir det till att släcka lampan och sova.


Så om jag inte orkar komma in något mer sen säger jag God Natt redan nu (känns som om jag sagt det lite ofta den sista tiden) men snart så.........



Goodnight-sleeping.gif picture by suzanders


Goodnight-roses.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 27 oktober 2008 17:59

Har precis ätit middag, korv m potatis och pepparrotssås. *mumma*

Ska betala räkningarna så har jag det avklarat. Sitter forfarande och väntar på lite extra ork men den vill inte infinna sig.

Ska försöka orka med dom sista skåpluckorna i köket idag.


Tjing/Fnuttisen väntandes!


Av ♥Susanne♥ - 27 oktober 2008 12:06


Av ♥Susanne♥ - 27 oktober 2008 11:57

Har satt mig ner för lite lunch och jag är heeeeelt slut, orken är som bortblåst. Hade väl ioch för sig inte förväntat mig något annat efter allt packande + en vanlig vardag men orkeslösheten kunde gärna få vänta 1 vecka till.

Har jag bara kommit till nya lägenheten så får allt ta den tid det tar, men som det är nu går det inte att vänta.

Efter att jag har ätit ska jag lägga mig en stund och sen sätta fart igen efter det. *gäsp*


/Fnuttisen urlakad!

Av ♥Susanne♥ - 27 oktober 2008 08:45

29681.gif picture by suzanders

Medans jag går och plockar lite så har jag TVn på, och som alla dagar på morgonen har jag på kanal5 där det är "Vakna med the Voice"

36253.jpg picture by suzanders

Man blir så glad att titta/lyssna på det gänget, kommer på mig själv att jag skrattar väldigt mycket och högt för mig själv.

Har ni hört när Jacob gör sin "rapattack" alltid lika roligt.

36643.jpg picture by suzanders

(bilder lånade från The voices hemsida)

Bra musik, roliga människor, intressanta gäster kan man begära mer.....NEJ!


Nä nu ska jag fortsätta plockandet.


Tjingtjing/Fnuttisen med ett leende på läpparna!

Av ♥Susanne♥ - 27 oktober 2008 07:32


morn00040.jpg picture by suzanders


00035.gif picture by suzanders


Jag var inte riktigt mig själv igår...tydligen!

Tvärdog i soffan vaknade till vid halv 11 klädde av mig och kröp (bokstavligen) i säng.

Därav noll kvällsblogg igår.


Sitter nu och väntar på kaffet som puttrar i bryggaren just nu och hoppas jag ska vakna till, är väääääldigt seg.


Är nu i slutspurten på "flyttveckan" så den här veckan ska det styras och ställas så att allt faller på plats. *phu*


Nu tror jag nog att kaffet är klart, ska hämta sitta vid datorn en stund och läsa lite nyheter och bloggar.

Därefter börjar allvaret, stänger locket på datorn och sätter igång med diverse här hemma.


Tjing/Fnuttisen ska organisera.



day15.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards