Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 13 oktober 2008 20:56


Dagen har varit lugn hundpromenader som vanligt. Sonen slutade skola efter lunch så vi åkte iväg och han födelsedags shoppade lite grejer till sin dator.

Skulle packa i dag men har varit väldigt yrslig så det fick bli vilodag i dag med.

Känner mig väldigt stressad och spänd. Kommer på mig själv ibland att jag biter i hop käkarna så hårt att jag får ont i tänderna.

Bara den här flytten är klar så kanske min kropp kommer i balans igen, har fortfarande inte fått min mens (sist var i början på augusti).

Har ju haft flera blodsckerfall också så något är helt klart i obalans i den här kroppen.

När den här flytten är klar så ska jag börja leva ett nytt liv med att ta bättre hand om mig själv, ska börja med avslappningsövningar tänkte jag till att börja med.

Nu har CSI börjat så nu blir det TV:n en stund sen hopp isäng.


Tjingeling/Fnuttisen i obalans!


Av ♥Susanne♥ - 13 oktober 2008 08:14

48e8d653cc4604893e965d35451730b1.jpg picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards