Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 22:57

disaanitext12_1190672754.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 21:57

Ja det börjar kännas att jag har varit vaken ett tag.

Låg och flipprade med ögonen så det var bara att resa sig från soffan och här hamnade jag!!!! *häpp*

Pratade med dottern för 1 timme sen som är ute på ett gungit Ålands hav, med åksjuketablett i kroppen så mådde hon toppen.

Dom hade precis varit och ätit från Buffén och skulle nu röra sig mot nattklubben.


Får titta lite på TV, småplira med ögonen tills sonen kommer hem han är hemma senast kl1, så jag lär nog slumra till men det är bara skönt.


Säger godnatt redan nu om jag skulle somna till och inte orkar blogga något mer (men man vet aldrig)


Natti natti! /Fnuttisen som tejpar ögonen!


GoodNight.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 21:19




Måste skynda!


Tjing/Fnuttisen nödig!

Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 20:05

page4_5_1204721883_4598407.gif image by suzanders


och



och



och



och



Ja där sitter jag och njuter!!!!

*hihi*



Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 18:12

Åkte och hämtade sonen som varit och gymmat. Vi stannade vid våran lokala Pizzeria och köpte en varsin sallad. Tim tog en ost o skinksallad och jag tog deras delux sallad som innehåller: sallad, gurka, tomat, kyckling, räkor, fetaost (urgod), avokado och lite pasta i båda salladerna. Till det får man nybakat pizzabröd.

Riktigt mumsfilibabba!

Så nu sitter jag här proppmätt, men blir väl fort hungrig sen igen sallad har ju den effekten.

Har precis sprejat ugnsrengöring i ugnen så nu får det vara över natten så gör jag rent den imorgon.


Sonen ska gå iväg sen så jag blir alldeles allena ikväll, rätt så skönt faktiskt.


Ska krypa upp i soffan sen och kolla på IDOL dagens tema är ju ABBA.

Ääääälskar ABBA såg nyligen Mamma Mia med dottern och man kan ju inte låta bli att sjunga.


Jag önskar er en trevlig kväll och helg!


Tjingelingen/Fnuttisen mätt och belåten!


31e458d025b3a43617bd65c195cfdc02.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 14:15

Har börjat få fler unika besökare till min blogg slog faktiskt eget rekord igår. Lämna gärna en kommentar när ni är inne så jag ser vilka ni är, det är frivilligt och inte ett måste.








Av ♥Susanne♥ - 24 oktober 2008 13:44

 

Fo.m imorgon är det körförbud på min bil. Pappa orkade inte ta bilen idag då han har ont i "pillevippen" efter ännu en tömning på 1½ liter. Dom va tvugna att sätta en ny kateter. Så bilen får stå nu och han ska vila över helgen så får vi se i veckan. Nu skulle läkaren på vårdcentralen skicka en remiss till en urolog så får vi se vad dom ska hitta på med min pappa.

Om han har någon typ av förträngning (det var svårt att få in katetern) så kan det bli operation eller det värsta en urinstomi. Man får som ett litet hål på magen som man stoppar in ett rör i ett par gånger om dagen och tömmer själv.


Eftersom bilen ska stå från imorgon fick jag "hybris" så jag åkte iväg till EKO stormarknad och handlade lite. Min mormor fyllde 93 år igår och vi ska dit på söndag och fira henne. Köpte 2 Amaryllisar och en kartong After Eight, hon älskar blommor och choklad.

20071209_amaryllis.jpg picture by suzanders

153934A8DkChoc300g.jpg picture by suzanders

Ska dra en repa här hemma nu med "dammvippan" tänkte jag ska köra med den bakom elementen.

180px-Dammvippa.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen i städtagen!


weekend-purple.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards