Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 22 oktober 2008 22:36


Tänder ett ljus för Carolin Stenvall och hennes familj!




Av ♥Susanne♥ - 22 oktober 2008 22:15

I morgon ska vi ta "magbilder" på Brooklyn för nu börjar hon få mage.

Ska ta ett par gånger i veckan, f.o.m nu börjar nämligen den största tillväxten under dräktigheten.

Det är nästan så att man kan se skillnad från dag till dag.


Så det blir en liten bildkavalkad i morgon igen.


God Natt önskar jag alla mina besökare!



Angel

Av ♥Susanne♥ - 22 oktober 2008 20:19

frysen håller vi ju på med så idag blev det pytt i panna med stekt ägg till middag.


Smakade väl så där och inte speciellt nyttigt heller, men men.

Har gått och småplockat lite (aldrig hört förrut :-P) så nu säger jag upp mig för idag.


Slötitta lite på TV som vanligt, tänkte kolla efterlyst kl9 och sen hoppa i säng och hör och häpna......sova!


På listan imorgon står det göra rent ugnen, promenader, möte i Tims skola(utvecklingssamtal) mer promenader och mer städ.


Ni får ha en skön kväll och om jag inte tittar in igen så säger jag God Natt redan nu.


Tjingeling/Fnuttisen rätt så nöjd faktiskt!


Av ♥Susanne♥ - 22 oktober 2008 17:03

och rensat är vad det är i mitt forna STÄDSKÅP.

Ett steg till i rätt riktning. Och en dag till närmare flytten.

På eftermiddagen tog jag en låååångpromenad solen sken men det blåser halv storm.

Nä nu ska här lagas lite mat, kommer tillbaka sen.


Tjing/Fnuttisen kurrig i magen!

Av ♥Susanne♥ - 22 oktober 2008 07:13

Här kommer mer valpbilder.

Blandat från våran A-kull.

Africa och hennes 2 systrar Asia o Alaska.


Skulle kunna sätta in hur mycket valpbilder som helst, så det är är bara en bråkdel av vad som finns förevigat.

Av ♥Susanne♥ - 22 oktober 2008 06:30


Vaknade strax efter 5 då dottern gick upp, kunde inte somna om.

Har precis väckt sonen som nu sitter och äter frukost.

Det som står på listan idag är som vanligt hundpromenader och som sagt packning och flyttstädning.


Min pappa har äntligen fått en tid nu för att göra en datortomografi för sin cysta i magen. Imorgon kl 11.30 ska han vara där.


Jag har världens snällaste pappa han är en jätteduktig bilmekaniker och tar min bil på fredag och fixar småfelen efter besiktningen. Sen åker han dessutom och ombesiktigar den åt mig *gullepappa*


Det är så mörkt ute på mornarna nu så det blir skönt att ställa om klockan i helgen och få lite jusare mornar ett tag.(visst är det nu i helgen man ställer om klockan?)


Tjing/Fnuttisen längtar efter sol o värme *burr*




Ovido - Quiz & Flashcards