Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 28 oktober 2008 22:53

Hade den här tavlan ovanför min säng när jag var liten blev därför så glad när jag hittade den på nätet.

Skyddsngel.jpg picture by suzanders


Nu ska jag försöka sova med den bilden på näthinnan!

God Natt och Sov så Gott!

Av ♥Susanne♥ - 28 oktober 2008 21:58

nighty-night-kitty.gif picture by suzanders


Nu orkar inte ögonen vara öppna längre!


Sov Gott alla Bloggläsare!

Av ♥Susanne♥ - 28 oktober 2008 20:17

Som vanligt är det bara sk*t på TVn sitter och zappar mellan kanalerna.

Känner mig nöjd med vad jag har gjort idag och har en bra plan för imorgon.

Min ena daghund Enzo opererade sig idag hade haft av ett korsband *stackarn* han hade spelat "fotboll" när dom va på landet, kan jaga en boll huuuuur länge som helst.

30juli003.jpg picture by suzanders

Enzo med alla dunbollar!


Huvudvärken börjar komma tillbaka så jag får nog hoppa isäng tidigt och hoppas den håller sig borta imorgon.

Tänk redan onsdag imorgon och ännu en dag närmre flytt! Tjohoo!

Ska hänga tvätten nu som är klar sen kryper jag nog ner under täcket. kommer nog in lite senare och säger godnatt då min älskade dator får följa med i sängen hhhmmmmm kanske ska kalla den något??????.........undrar vad särbon säger då? *fniss*.

Senario,

särbon: vad gjorde du igår?

jag: låg i sängen med "datorns namn"

(har inte kommit på något än) och det blir såklart ett manligt namn. *hihi*


Nä tvätten ropar eller snarare gallskriker, så den måste hängas.

EEWM060P000061.jpg picture by suzanders


Tjimg/Fnuttisen ordvitsig!


even.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 28 oktober 2008 18:07

Tog 2 Alvedon och försökte lägga mig en stund, men 3 lurviga saker tyckte att det var mysigare att kela och att jag inte skulle sova.

Låg kvar och huvudvärken gav med sig efter en stund.


Sonen och jag åkte en vända till soppstationen med lite skräp. när vi kom tillbaka blev det till att äta rester från igår då jag har tendensen att laga mat till ett heeeeelt kompani.


Ska nu torka ur kylen sen kan jag pricka av kyl o frys från listan.


Ska sätta på en tvätt så att tvättkorgen blir tom till på fredag då jag ska koppla ur den. Imorgon ska jag koppla ur diskmaskinen, har en bänkdiskmaskin som står i ett "underskåp" kan inte göra rent i det förrän maskinen är uttagen.

Så det blir till att diska förhand ett par dagar, men det gör inget för vi har bara 4 av allt som vi behöver precis nu.


Det känns som om jag börjar få ordning i oordningen.


Särbon har fixat massor med folk till på lördag som ska hjälpa till, några faller nog bort så brukar det alltid vara. Men det blir nog en redig skara kvar ialla fall. Ju fler ju bättre och snabbare går det.


Tjing/Fnuttisen mätt!

Av ♥Susanne♥ - 28 oktober 2008 15:15

Stress?


Huvudvrk.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 28 oktober 2008 14:05

Om du tycker om min Blogg så får du gärna rösta på mig!



BloggRegistret.se
Av ♥Susanne♥ - 28 oktober 2008 13:32

Har ju gått upp ca hälften (tror jag) av dom13kg jag gick ner och hatar mig själv för det. Så nu är jag och kroppen inte direkt bästa kompisarna.

Känns inte bra alls, men som sagt efter flytten ska jag ta tag i den här kroppen igen.


Känner mig så här!

20080504032.jpg picture by suzanders


Vill se ut så här!

20080504032.jpg picture by suzanders


Man kan väl få önska ialla fall?


Mitt motto:

Jag vill, Jag kan, Jag ska!

Av ♥Susanne♥ - 28 oktober 2008 13:17

 5lb.jpg picture by suzanders

Har ju fuskat ett tag + att jag har varit stressad, tid har saknats (jag vet ursäkter).

Men nu längtar jag efter att börja träna igen. Sonen har blivit duktig och tagit tag i träningen så jag är lite avis, har nästan varit på vippen att följa med. Men jag vet att då hade jag inte orkat allt flyttspektakel.

Så fort flytten är klar och jag har återhämtat mig så säger jag bara ......"Gymmet here I come"

Saknar adrenalinkicken, saknar utmattningen men saknar mest känslan efteråt när man är sååååå nöjd med sig själv.


logo.gif picture by suzanders

( lånat från hemsidan)

Ovido - Quiz & Flashcards