Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 12 oktober 2008 11:08


Igår gjorde jag inte många knop och det var behövligt!

Har tillbringat helgen hos särbon och det är riktigt skönt att slippa alla kartonger och bli lite uppassad.

Åkte och handlade lite igår till middagen som vi ska ha här idag för sonen som blir 17 år imorgon...........var tar tiden vägen han var ju liten igår, ja nästan.

Nu är han 1,87cm över havet och får inte plats i mammas knä längre (han vill nog inte sitta där heller) *fniss*

När jag gjort inköpen fixade särbon middagen medans jag satt och surfade runt lite på min fina dator.

Ungnsstekt falukorv med bacon och grönsaker till det blev det hemlagad potatismos *mums* han är duktig i köket gubben min.


Nu har jag en liten dejt med tvättstugan medans särbon ska förbereda middagen som är beställd från barnen.........hemlagade köttbullar sås och potatis toppat med lingonsylt.

Till efterrätt blir det marängtårta!

marängtårta eller pinocchiotårta


Nä nu ska jag ner andra vändan till tvättstugan och sen blir det lite städning innan alla kommer vi 4:a tiden.


Tjing/Fnuttisen en gammal mamma........eller? (känner mig som 28 iaf)


Ovido - Quiz & Flashcards