Direktlänk till inlägg 1 maj 2009

1:a Maj!

Av ♥Susanne♥ - 1 maj 2009 11:03

days252520sparkle252520friday.gif picture by suzanders


Då var det fredag (en röd sådan), ny månad och ett underbart väder.

Varför kom inte den här värmen igår kan man fråga?


Vi var 8 st som träffades vid 6 tiden igår för att grilla och som vanligt med dessa människor hade vi en trevlig kväll. Lite kallt bara!


Alla tog med sig det som skulle grillas och drickas så det blev en salig blandning av det mesta.


30042009842.jpg picture by suzanders


Gick hem vid 10 tiden och då var jag riktigt kall fastän jag suttit inlindad i ett täcke. Kröp ner i sängen med extra täcke och efter ett tag kom kroppen igång igen.


Så TACK kära vänner för ännu en trevlig kväll! Det här var bara början på flera trevliga grillkvällar.


Tjing/Fnuttisen en nöjd tjej!


beautifulweekend.gif picture by suzanders



 
 
Johanna

Johanna

1 maj 2009 15:02

Åh va mysigt det ser ut med grillgrejerna!! Där skulle man varit..ha det gott! Kram

http://www.mittilivetmedlillalivet.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

1 maj 2009 23:20

Låter ungefär som våran grillkväll..
Det blev svinkallt på kvällskvisten. Det vär nästan så man ville sätta på sig mössa och vantar men tyvärr så hade man inga med sig!

Trevlig helg

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards