Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 19 oktober 2008 21:06


En liten god Natt Ängel till alla mina besökare lite extra till Synne.

Hoppas du kan sova gott med denna vakandes över dig.


Kramizar/Fnuttisen gäspandes!



Av ♥Susanne♥ - 19 oktober 2008 18:46

med köket!

Hur kan så lite bli sååå mycket??????

Tycker inte att jag har så mycket i skåpen, men man ska inte packa för mycket i varje kartong så då blir det några stycken (rätt så många faktiskt).

Har vilat ibland i packningen då jag läst i kapp en Blogg idag och det var ett x-antal sidor kan jag säga. Väldigt mysig Blogg om både ditten o datten. Tack Synne för att du bjuder så på dig själv

Nä nu ska jag slå ner rumpan i soffan och zappa mellan alla kanaler för uppenbarligen är det bara sk*t på TV:n men som sagt det är ju söndag vad hade man räknat med.

Imorgon är det säsongspremiär på Prison Break ett favvoprogram!


Ha en fortsatt skön söndag!


Tjing/Fnuttisen uttråkad!


Av ♥Susanne♥ - 19 oktober 2008 10:24

Så efter nästan 11 veckor behagade mensen dyka upp. Men hellre nu än mitt i flytten.

Fast krånglar det så här så kommer den väl då också med min tur.(eller otur)

Undrar om jag har blivit en sån där "klimakteriekärring" nu (lite tidigt tycker jag)



Tjingelingen/Fnuttisen lite röd!

Av ♥Susanne♥ - 19 oktober 2008 09:16

Blir vansinnig när jag ska mms:a ett inlägg till Bloggen............

Det kommer in flera gånger!!!!


Är det någon annan som har samma problem???


Mailade Bloggagratis redan i augusti om det problemet men har tyvärr inte fått något svar, mailade nu igen och hoppas att det åtgärdas.


För mig handlar det inte om pengarna (har 300 gratis mms per månad)

Utan att det blir tråkigt för er läsare att se samma inlägg flera gånger.

Är jag hemma kan jag ju gå in och radera snabbt men är man ute går det ju inte :-(


Tjing/Fnuttisen småsur!


Ps. men frukosten var god i alla fall. Ds.

Av ♥Susanne♥ - 19 oktober 2008 09:03

Min Frukost!

Av ♥Susanne♥ - 19 oktober 2008 08:21





Ja här öser regnet ner och inte ens hundarna vill gå ut, får bära ut dom (tur att det inte är Sankt Bernard man har :-P )


Snart är den här helgen slut och det blir några dagar närmare flytt *jippie*


I fredags mötte jag upp dottern när hon slutade jobbet och sonen hakade på då han kom hem från skolan i samma veva.

Vi åkte i väg och köpte Kinamat som vi tog med oss hem *mumma*

Hade sen en myskväll med Tv tittande och gott att äta till det.


I går var det underbart höstväder här med strålande solsken (till skillnad mot idag) särbon och 3 kompisar åkte och fiskade tidigt på morgonen.

Men dom fick tyvärr ingen fisk, hade varit gott med lite regnbåge!


Här hemma rensade vi lite och fyllde sambons skåpbil full med skräp och gamla möbler som skulle kastas och åkte till sopstationen.

Sååå skönt att bli av med nu hänger inte det över axlarna något mer.


Hade en till myskväll då vi bara slappade framför TV:n (känner att jag behöver ladda batterierna lite)


Idag ska jag försöka packa klart i köket, måste verkligen bara tänka ut vad vi kan behöva för porslin m.m de här 2 veckorna och sen packa ner resten.

Nä nu ska jag göra lite frukost och sitta vid datorn och läsa lite bloggar och nyheter mm.

Sen blir jag stationerad i köket stor del av dagen.


Ha en bra dag!

Tjing/Fnuttisen med kurr i magen!





Ovido - Quiz & Flashcards