Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 30 oktober 2008 21:21

Nu ska jag krypa ner i sängen, stänga locket på datorn och titta klart på Criminal Minds sen ska jag stänga mina "blå".

Hörs imorgon!


Tjingtjing/Fnuttisen trött så in i norden!

NT

Av ♥Susanne♥ - 30 oktober 2008 21:10

Av ♥Susanne♥ - 30 oktober 2008 20:00

Regnet vräker ner + att det blåser riktigt ordentligt. Hoppas det drar förbi imorgon och blir fint till på lördag som "vädernissarna" säger, vägrar flytta  i sånt här väääder!

Har fått massor gjort i dag så nu börjar det att kännas helt OK.


Imorgon ska sonen och jag hämta nya TV:n så jag åkte till särbon för att byta bil han har en större bil.

 Stannade där en stund och "småmös" lite om ni förstår vad jag menar. Sex är alltid en bra avslappning, så nu känner jag ingen frustration längre utan ett välbehagligt lugn.

Oron som fanns är som bortblåst *skönt* nu kan jag se fram emot flytten känns det som.


Nu ska jag krypa upp i soffan sen blir det nog en tidig kväll, har ju lite att pricka av på listan imorgon.


Tjing/Fnuttisen med rosor på kinden! (inte spisrosor)



Av ♥Susanne♥ - 30 oktober 2008 15:54

Var jag mig än vänder.........................


Kartonger!


Kartonger!


Kartonger! Näää ett gäng säckar!


Kartonger!


Kartonger!

Sa jag att det är kartonger överallt!!!!!

*fniss*


Ska försöka komma ihåg att fota nu under flytten mest i nya lägenheten så att man kan se vad som händer.


Tjingeling/Fnuttisen fotograf!

Av ♥Susanne♥ - 30 oktober 2008 12:42

Efter morgonpromenaden hämtade jag upp min mamma och så åkte vi vidare mot Willys.

Skulle handla lite inför lördagen. Min gulliga mamma ska hjälpa mig att göra flyttmat så slipper jag göra det mitt upp iallt.

Skönt att slippa det!

Köpte min första inredningsdetalj till köket idag. Ska ju ha lite gråaktig fondvägg där och hade tänkt mig svarta detaljer också. Tänkte att då kan man ju ha lite olika färger på saker,så nu köpte jag grytlappar + handdukar i en snygg plommonlila färg. Till det hittade jag också ett blockljus i samma färg, blir fint att ställa på mitt lilla svarta ljusfat.

Ska försöka sätta in en bild sen.

Nä nu ska jag forsätta och greja i röran!


Syns sen!


Tjing/Fnuttisen

Av ♥Susanne♥ - 30 oktober 2008 06:36

Tror nog att jag har fått "Hybris" har svårt att koppla av snurrar saker i mitt huvud heeeeela tiden.

När jag har flyttat kommer jag väl att sova en heeeeel vecka. Sover sk*tdåligt på nätterna har lite småmardrömmar så att man vaknar med en olustkänsla i kroppen.

Idag som alla andra dagar dom senaste veckorna har jag massor med saker att pricka av från listan, så det är väl bara att sätta igång när jag ändå är vaken.


Tjing/Fnuttisen småsnurrig!


haveagreatday.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 30 oktober 2008 06:31

Ovido - Quiz & Flashcards