Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 25 oktober 2008 22:28

1026vintertid_fredag.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 25 oktober 2008 20:50

Hemsida-034-kopiera.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 25 oktober 2008 20:29

att man ska ställa tillbaka klockan 1 timme i natt till vintertid.


Har haft lite svårt förut att komma i håg ifall man skulle ställa fram eller tillbaka klockan men för några år sen fick jag lära mig en bra ramsa.


När du har sommaren framför dig så ställer man FRAM klockan.

När du har sommaren bakom dig ställer du TILLBAKA klockan.

Smart va!


180px-End_CESTsvg.png picture by suzanders



Av ♥Susanne♥ - 25 oktober 2008 20:18

Huvudvärken är inte helt borta men lite bättre i alla fall. Ska slöa lite i soffan (som vanligt känns det som) får väl glutta lite på "Stjärnor på is"


Imorgon ska jag åka och fira min mormor som fyllde 93 år i torsdags brukar hjälpa henne med lite olika saker när vi åker dit. Ska hjälpa henne att ställa in några kanaler på TV:n som försvunnit.


Nu är det bara 1 VECKA kvar till flytt Jippie eller hjälp kanske man ska säga när man känner att det finns saker kvar att göra.


Tjingeling/Fnuttisen fikasugen!

Av ♥Susanne♥ - 25 oktober 2008 17:33

Har nog tagit i lite för mycket i dag så nu känns det i kroppen och "knoppen".

Går och lägger mig en stund!


2828751.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen huvudlös?

Av ♥Susanne♥ - 25 oktober 2008 14:59

tr_tter_1177360113.jpg picture by suzanders


Efter att ha gnuggat ugn, fläkten och några skåp har jag nu nästan ingen ork i armarna.

Så det får vara bra för idag fastän jag skulle vilja göra lite till. men jag måste lyssna på kroppen.

Orkar kanske något litet lite senare vi får se.


Dotterns båt kommer in vid 4 så hon borde väl vara hemma vid senast 6.

Pratade med henne förut och hon har haft det jättetrevligt kom i säng halv 4 så hon lär nog somna tidigt i kväll.


Tjing/Fnuttisen with NO arms!







Ovido - Quiz & Flashcards