Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 26 oktober 2008 18:29

Blev hämtad vid 11 tiden av mina föräldrar så åkte vi vidare till min mormor.

Fikade lite där och hjälpte henne med kanalinställningarna till TVn.


När jag kom hem åkte vi och handlade lite eftersom sonen behöver matlåda imorgon på jobbet.

Till middag blev det dotterns Baconpasta *jättegott*. Så nu har båda två matlåda imorgon.

Efter maten var det som om någon slagit mig i huvuder med en gummiklubba, så jag fick snällt lyda och sova 45 minuter.

Gummiklubba20150pix.jpg picture by suzanders

Nu känns det bättre men är forfarande seg. Ikväll blir nog en tidig kväll för hela familjen.


Tjingtjing/Fnuttisen......gäsp!

Av ♥Susanne♥ - 26 oktober 2008 18:28

ordsprak1_1162845646.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 26 oktober 2008 09:35

lycka-1.jpg picture by suzanders






Av ♥Susanne♥ - 26 oktober 2008 09:07


good-morning8.gif picture by suzanders


Ja nu börjar den här veckan när man jämför tid!

Imorse vaknade jag kl 7.....fast egentligen är va den 8...fattar ni?

Varför gör man så klockan är ju vad den är!

Har sovit riktigt gott i natt men vaknade med värk i kroppen inte så konstigt med tanke på gårdagens bravader.

Idag blir det bara lite "småplock" och laddning av batterierna inför veckan.

Snart är det flytt.....äntligen!

Mina föräldrar hämtar mig vid 11 tiden (egentligen 12 *fniss*) så ska vi åka till mormor och fira hennes 93 års dag.


Min mormor på sin 90 årsdag!

Recovered_JPEG20Digital20Camera_261.jpg picture by suzanders


Sitter just nu och tar morgonfikat med dottern sonen sover men har bara gjort det i ca 1 timme då han har varit inne i stan och "nattgibbat"

Han får sova ett par timmar sen blir han väckt så att han kommer isäng igod tid ikväll.

Han har höstlov och ska jobba i veckan.


Tjing/Fnuttisen ur tiden!



sunday10you.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards