Alla inlägg under maj 2008

Av ♥Susanne♥ - 9 maj 2008 09:04



På onsdagen förra veckan vaknade jag med att magvärken var tillbaka *suck*. Hade riktigt ont mådde illa och var allmänt hängig. Fick då börja att småäta icke lagad mat som hårt bröd, youghurt, banan etc. Vägde mig som vanligt på fredagen och vikten var densamma som veckan innan dvs. 81,9kg. På lördagen kom "tant röd" och hälsade på så där finns det en liten förklaring till att det stod still på vågen. Den här veckan har jag varit iväg flera dagar på en typ utav rehabilitering som Försäkringskassan (förnedringskassan) krävt fastän jag har över 1år kvar på mitt sjukbidrag. Regeringens försök att sparka på dom som redan ligger och sätta en stooor fot i ryggen. Kallas "Pilaprojektet" så fint namn *not*. Magen har blivit lite bättre men får verkligen tänka på vad jag äter är inte sugen på någon stekt mat *usch* inget kaffe men det är jag sugen på men big no no.
Idag är det en ny vägdag!



Ställde mig på vågen imorse och var faktiskt lite nervös, och den visade................


-12,5 totalt, snart är jag med i 70 kilos klubben.........Jippie!!!!!!!


Här kommer lite nya "tjockisbilder" (klicka på bilden så blir den större)
och gör sig rättvisa *fniss*













Fick ju också ett par nya byxor som ska bli min nya måttstock nu när jag fått igen jeansen. Dom är sååå snygga väldigt vida i benen så med en snygg högklackad sko kommer dom att bli jättefina.






Fina va?

Nä nu ska jag skynda mig ut med hundar sen blir det tåget in till stan för dom sista mötena idag är det en läkare och psykolog jag ska träffa.

Ha det så bra !

Kramizar/ Fnuttisen på språng!




Ovido - Quiz & Flashcards