Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

Bildkavalkad!

Av ♥Susanne♥ - 21 maj 2009 21:25

Valptöcknet håller i sig. Sov middag en timme förrut eller halvdog var det nog. Africas mjölk har inte runnit till ordentligt än så vi stödmatar lite, men vi är ju flera stycken här hemma så vi hjälps åt.

Det har ninte hänt så mycket här hemma idag mer än att vi kollat valpar och gått omkring och gäspat.

Snart ska jag krypa ner i sängen för det är ju bara skit på TV i alla fall.


Här kommer lite bilder på underverken!


IMG_8918.jpg picture by suzanders

IMG_9055.jpg picture by suzanders

IMG_9056.jpg picture by suzanders

IMG_9139.jpg picture by suzanders

IMG_9162.jpg picture by suzanders

IMG_9182.jpg picture by suzanders

IMG_9209.jpg picture by suzanders

IMG_9225.jpg picture by suzanders

IMG_9228.jpg picture by suzanders

IMG_9235.jpg picture by suzanders



Tjing/Fnuttisen en stolt matte!

0F5967DE782B83F3838858DDBCE3C04E.png picture by suzanders




 
 
Ingen bild

Bettan

22 maj 2009 00:22

Guuuud så söta!!!!!!

 
Ingen bild

synnöve

22 maj 2009 15:30

Gud vad fina dom är!Gud vad jag börjar längta till Olga ska få sina.:)Mår alla bra nu? Ni,mamman och valparna. Kram S

 
Johanna

Johanna

23 maj 2009 21:59

Hej hej! Vilka små guldklimpar!! Hoppas allt går bra! Jag tänkte på vårat sista samtal..jag har läst på och tvivlar inte! Bara så du vet.. Jättekram!! :-)

http://mittilivetmedlillalivet.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

24 maj 2009 00:57

Men hjälp så söta!!!
Hade man hållt i en av dom där så hade man nog inte kunna hålla sig från att ge den en puss eller två hihi

Sov så gott

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

synne

26 maj 2009 09:30

43 dagen så det är 20 dagar kvar men hon får nog tidigare misstänker jag.Kram S

 
Annelie

Annelie

5 juni 2009 16:59


Nääee.. guuuud såå söta.

Åååååå.. säger jag bara.

Man blir att sjuk på en liten.. men näpp, det blir det itna med.

Ha det bäst o krama de små från mig.. // Annelie

PS. Hittade hit genom Synne´s blogg.. DS

http://minegen65.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards