Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 21 oktober 2008 21:09


Så fin!(och säkert lika skön)

Av ♥Susanne♥ - 21 oktober 2008 20:57

Har tittat i Ikea katalogen och vill ha massor med pengar för jag vill köpa nytt till ny lägenheten.


Ska hoppa i säng strax och lägga mig tidigt. Känner att jag behöver det.

Ska rensa och packa ner "städskåpet" imorgon det är vad som står på "att göra" listan, orkar jag något mer är det ett plus.


Dottern provade lite finkläder förrut för hon ska åka till Åland på fredag med sitt jobb, så nu vet hon vad som ska packas ner.


Tjingtjing/Fnuttisen gääääspig!



Av ♥Susanne♥ - 21 oktober 2008 18:28

Dottern och jag har precis gått igenom våran valplåda dvs allt som behövs vid en valpning och tiden därefter.

Vi hade slut på Nutri-drops så det är nu beställt.

Nutri-drops är droppar som är högkoncentrerad näringslösning.

Bra att ge till svaga valpar eller en trött tik.

Fastän vi har haft flera valpningar här hemma så är det lika pirrigt varje gång + att det är Brooklyns första gång.


Sätter in lite söta valpbilder från tidigare kullar så får ni lite "ögongodis"


Se och njut!


Kommer lite mer bilder sen, för självklart sitter jag vid fel dator!


Tjingeling/Fnuttisen nostalgisk!


Av ♥Susanne♥ - 21 oktober 2008 15:42


Inte riktigt så här mycket kartonger har jag packat men nästan!

Fick ändan ur vagnen och satte igång här hemma, känner mig riktigt nöjd det går åt rätt håll ialla fall.


Bonusdottern hann inte komma förbi då det kom lite annat emellan.

Ska sätta igång med middagen som i dag blir Fläskkotlett m kokt potatis, håller på att tömma frysen så vi tar vad vi har.


Africa har varit lite dålig i magen idag "springbajs" som en annan bloggare kallar det

Hoppas det inte är något som smittar så att Morgana o Brooklyn får det, speciellt Brooklyn som är dräktig.


Nä nu ska jag plocka lite till innan barnen trillar in genom dörren och vi ska börja laga middag.


Här kommer en repris ääääälskar den här reklamen!!

Man kan inte bli annat än glad.




Av ♥Susanne♥ - 21 oktober 2008 10:46

Nu har jag flyttat mig till den andra datorn så här kommer lite fler bilder.


Jenny med magen!


Hela Familjen!

Tony, Jenny, Alle o Clara + magen!


Nä nu ska jag ta mig i kragen och sätta igång1


Tjing!

Av ♥Susanne♥ - 21 oktober 2008 10:16


Ja i dag är det ett riktigt ruskväder ute känner mig lite genomfrusen efter hundpromenaderna.



Känner mig lite piggare idag men väldigt lite, sitter nu och laddar lite för att sätta igång med mer packning.


Fick som sagt min försenade mens i söndags (11v) och nu verkar det som om kroppen ska ta ifatt det för jag blöder som en "gnu".

Men men inte mycket att göra åt!


Min Bonusdotter kommer ev över på en snabbfika sen då hon skulle ut och åka lite. Hon är höggravid så nu börjar man bli nyfiken på pyret därinne (vet att det är en liten tjej).

Hon har en kille o en tjej redan som heter Alexander (Alle) o Clara världens goaste.

Visst är bilderna fina?

Dom är tagna i en studio, ska sätta in en bild på hela familjen sen men dom bilderna ligger på den andra datorn.



Nä nu måste jag göra ett "ryck"!


Vi ses sen ha det så bra i Höstrusket!


Tjing/Fnuttisen fuktig ;-) !


Ovido - Quiz & Flashcards