Alla inlägg den 22 december 2008

Av ♥Susanne♥ - 22 december 2008 11:47

days252520sparkle252520monday.gif picture by suzanders


Vad är det här.................orkar ingenting är såååååååå trött hela tiden.

Somnade vid 10 igår kväll och vaknade halv9 forfarande lika trött, och nu vill jag bara lägga mig igen.

Får ju sånna här trötthetsperioder ibland men nu har den varat så länge tycker jag.


Ikväll ska vi på middag hos min mamma o pappa då vi firar jul på varsit håll (tråkigt)

Då slipper jag i alla fall tänka på att laga mat idag.


Ska försöka ta mig till affären sen och handla lite, det är helt otroligt jag har inte ens köpt skinka än *gulp*, men jag orkar ju inte vill bara soooova.


Så pga min trötthet så kommer jag nog att ligga lite lågt med bloggandet kastar in något inlägg om jag orkar. Har ju faktiskt inte så mycket att skriva om då jag knappt gör något.


Kommer att läsa mina älsklingsbloggar varje dag och kanske kasta in en kommentar men det är allt.

Så jag säger redan nu GOD JUL till er alla om jag inte skriver något mer innan jul.


Tjingelingen/Fnuttisen out of order!


GodjulFnuttisen.jpg picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards