Alla inlägg den 15 december 2008

Av ♥Susanne♥ - 15 december 2008 21:18

Har våldgästat dottern ett tag nu då hon har TV på sitt rum. Vi ligger båda 2 i hennes säng och tittar på CSI just nu.

När det är slut blir det "kvällskissen" sen kryper jag ner i sängen.(igen)

Sov middag förrut idag innan tvättstugan i 1½ timme har en trött dag idag.

Nä nu börjar CSI igen efter reklamen!


Tjingeling/Fnuttisen supertrött!



Av ♥Susanne♥ - 15 december 2008 16:15

15122008560.jpg picture by suzanders


Har inte bloggat idag för att mitt internet modem finns i v-rummet som ser ut så här nu.

Satte i sladden igen när målaren gått hem.


Håller på i Tvättstugan då tvättkorgen svämmade över eftersom tvättiden förra veckan försvann då jag var sjuk.

Kommer inte att hinna torka allt så det blir till att hänga hemma.


Får väl "hänga" i mitt rum ikväll och läsa eller våldgästa dottern om jag vill titta på TV för v-rummet är "ur funktion".


Nä nu ska jag ner i tvättstugan igen sen ska vi äta middag som dottern gjort.


Tjing/Fnuttisen hungrig!

Ovido - Quiz & Flashcards