Alla inlägg den 4 december 2008

Av ♥Susanne♥ - 4 december 2008 22:45

GRATTIS Synne på din födelsedag!

(Hon fyller år i morgon 5/12)

CAI2MFZA.gif picture by suzanders

birthday2017.gif picture by suzanders


Hoppas du får en trevlig helg med släkt och vänner!


Kramizar till dig från mig!

Av ♥Susanne♥ - 4 december 2008 22:42

Nu ska jag hoppa isäng med ett leende på läpparna.

bild3.jpg picture by suzanders

(Passande bild just nu tycker jag)


Tjingeling/Fnuttisen lycklig!

Av ♥Susanne♥ - 4 december 2008 22:33

itsagirl7a.gif picture by suzanders


Ja då är det klart för ca 30 min sen, så det gick snabbt. En liten tjej men det visste vi ju redan. Har inte fått någon info alls mer än att det är klart.

Får uppdatera mer imorgon och förhoppningsvis sätta in en bild också på underverket.


Tjing/Fnuttisen lättad!


GRATTIS!!!! Jenny o Tony till er dotter och Alle o Clara till eran lillesyster!


Av ♥Susanne♥ - 4 december 2008 20:28

Valparna är snart 3 veckor och vid vägningen i kväll tog jag den här bilden. Så avslappnad och inte minst SÖT!!!!

04122008537.jpg picture by suzanders


Tog också den här tidigare idag när han låg och sov på ett litet gossedjur som finns i valphagen.

04122008536.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen leendes!

Av ♥Susanne♥ - 4 december 2008 18:52

Tjohoo nu är hon på väg in till sjukhuset, Bonusdottern alltså!

Så nu blir det en nervpirrande väntan, det gick fort förra gången så vi får se nu.

Hon var inne på sjukhuset som jag skrev förrut, på kontrollen där var hon öppen 4cm men inga direkta värkar. Så hon blev hemskickad för att avvakta men nu har det satt igång och hon är nog framme nu.

74.gif picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen nervös!

Av ♥Susanne♥ - 4 december 2008 11:40

Bonusdottern går som sagt på övertid nu och var precis tillmödravården. Den lilla i magen hade lite för höga hjärtljud så dom skulle vara på sjukhuset kvart över 1 för en kontroll. Hoppas dom sätter igång henne nu för hon har haft massor med jobbiga dagar när det satt igång rejält och stannat av efter ett par timmar.

Så nu kommer jag att gå här och vänta på att dom ska höra av sig *pirrigt*


Målaren har gjort sitt för idag här och återkommer i morgonbitti för tapetsering kommer att bli så fint.

På måndag ville han börja med 2 rum så det får bli mitt rum och köket.


Imorgon kommer andra dottern hit för på lördag är det "HUND 2008" på Älvsjömässan.

Hon ska ställa Africas dotter China första stora internationella utställning hon ställs på håller tummarna för att hon sköter sig och får fin kritik.

Jag får se om jag hänger med, beror på hur jag mår, åker kanske dit precis när China ställs tar ju bara 12min med pendeln dit.

Annars stannar jag hemma med alla "småfisar".

hund2008_300px_2.gif picture by suzanders

(Lånat från SKK)


Särbon ligger hemma i kräksjukan så honom vill jag inte se idag *fniss* och ni vet väl hur det är när en karl är sjuk...............gnäll, gnäll, gnäll.

Ska handla lite åt honom sen men jag ställer det utanför dörren inga extra basilusker här inte.


Nä nu ska jag ta ut tjejerna på en snabbkiss sen ska jag ta mig en tupplur.

81e9a808b3fe05dcae22bc5deee1bd67.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen väntandes!

Av ♥Susanne♥ - 4 december 2008 07:42

days252520sparkle252520thursday.gif picture by suzanders

Ja då är det ännu en ny dag med skitväder, här regnar det och termometern visar 2,4 grader.


Vaknade imorse med ont i halsen och känner att en förkylning ärpå G, tar det aldrig slut någon gång?

Som om jag inte är tillräckligt trött redan hur ska kroppen dessutom orka med en förkylning mitt i allt.


img_45f41a2db0489.jpg picture by suzanders


Vägde precis valparna och dom har gått upp mer än väl så jag kan dra ner lite på ersättningen idag .


Sitter och väntar på att målaren ska komma så nu blir det en kopp thé med honung i.


Tjing/Fnuttisen snörvlandes!


CA4DQZ89.gif picture by suzanders




Ovido - Quiz & Flashcards