Alla inlägg den 11 december 2008

Av ♥Susanne♥ - 11 december 2008 20:48

Har småpulat hela dagen med det ena och det andra. Sonens rum är nu klart men kan inte flytta in alla möbler förrän imorgon då tapeten torkat ordentligt. Hans säng är det enda som finns där inne just nu. Det blev jättefint, ska ta bilder på alla rum när det är klart (ångrar att jag inte tagit några "före" bilder)


Ska snart ut på "kvällskissen" och sen blir det till att krypa ner i sängen hoppas jag orkar iväg imorgon för att köpa lite julklappar.

Men vet inte om det går har ett sidokonto på Swedbank till mitt vanliga konto och måste föra över pengar men se det går inte då det är något fel på internetbanken (går inte att logga in) hoppas dom hinner fixa det tills imorgon *suck*


Kram till er alla!


Tjing /Fnuttisen småhostig!


animRosePurpleGN.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 11 december 2008 11:44

Hello39.gif picture by suzanders



Här är det gråväder och regn.

Tråkigt decemberväder julkänslan vill inte innfinna sig riktigt då.


Har sovit OK inatt och inte hostat något nämvärt men det tar jag igen nu istället *host, host*

Men känner mig lite piggare och hoppas att det vänder nu åt rätt håll.


Har varit ute i regnet på dom vanliga morgonpromenaderna och målaren är äntligen klar med sonens rum.

Nu kommer han på måndag och börjar med v-rummet så senast onsdag borde han vara klar *halleluja*


Ska iväg och handla lite sen och måste åka förbi våran djuraffär för att köpa valpfoder som snart är slut.


Annars tänker jag försöka ta det så lugnt som möjligt och samla krafter så att jag kan handla lite julklappar imorgon.


Ha en bra dag!


Tjing/Fnuttisen ser ljuset i tunneln!


gd53.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards