Alla inlägg den 12 december 2008

Av ♥Susanne♥ - 12 december 2008 23:07

ng2.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 12 december 2008 23:01

Av ♥Susanne♥ - 12 december 2008 22:52

1672318749.jpg picture by suzanders


Båda var jättebra men Kevin var en självklar vinnare för mig.

GRATTIS Kevin!!!!


Regnar gör det fortfarande och hundarna får man verkligen släääääpa ut.

Pratade precis med sonen och nästan alla från den gamla klassen var där och dom hade jätte roligt.


Ska snart lägga mig i soffan och småslumra till sonen hör av sig och jag ska hämta honom, vilket jag gärna gör så han kommer hem ordentligt.

Min pappa gjorde alltid det för mig och det är jag evigt tacksam för och jag vill göra detsamma för mina barn.


Tjing/Fnuttisen småseg!

Av ♥Susanne♥ - 12 december 2008 21:58

På TV:n


designmenu_fredaghelaveckan.png picture by suzanders

(fast nu började nyheterna precis)


På mitt bord


731004003433.jpg picture by suzanders


file-736687.jpg picture by suzanders


Coca_Cola_33cl_German_Origin.jpg picture by suzanders


Sist men inte minst


3-ljus.jpg picture by suzanders


Väntar på andra delen av Idol, vem tycker du var bäst ikväll?

Jag tycker båda är bra men Kevin är mer artist i sitt framförande tycker jag.


Tjing/Fnuttisen myspysig!

Av ♥Susanne♥ - 12 december 2008 19:09

Har en sån där hård hackhosta som gör att jag har fått jätteont i huvudet, inte skönt när man fortsätter att hosta.


Lyckades få tag på ca hälften av julklapparna idag, lite att bocka av på listan *skönt*


Höll på att plocka lite här hemma efter det, hjälpte sonen med trimmern att raka huvudet han ville göra sig fin då han ska på fest ikväll. Det blir en sorts "återträff" från nian. Hoppas att dom får kul vissa av dom träffas fortfarande medans andra kanske går i skolor långt härifrån.


Mötte dottern när hon kom från jobbet och så gick vi centrum för att handla.

Till middag blev det hästentrecote med potatiskroketter och lite bearnaisesås till det en alcoholfri öl (som är jättegod) ifall jag ska hämta sonen sent ikväll/natt.


Tänkte krypa upp i soffan med lite godis, cola en gosig filt och titta på IDOL finalen.


Regnet VRÄKER ner här fortfarande så jag är glad att jag inte behöver gå ut just nu, lite tända ljus gör det bara mysigare.


Tjingtjing/Fnuttisen på myshumör!


HaveaGreatEvening.gif picture by suzanders


Av ♥Susanne♥ - 12 december 2008 09:18

days252520sparkle252520friday.gif picture by suzanders



Regn och rusk som vanligt!

Har varit ute i regnet på morgonpromenaden har en kvar bara med Shiela.

Sen bär det iväg för leta lite julklappar, har en lista så jag hoppas jag hittar det jag skrivit upp.


Skönt att helgen är här och man slipper alla måsten, imorgon ska vi på Julbord på våran lokala restaurang som vi blivit bjudna till då särbon med chef gjort lite jobb där.

Ska bli smaskens (hoppas jag) det blir jag , särbon,sonen och dottern *mysigt*

Nä alla mina vänner nu sticker jag ut i affärskaoset1


Tjing/Fnuttisen julklappsletaren!


may1508friday15.gif picture by suzanders 


Ovido - Quiz & Flashcards