Alla inlägg den 7 december 2008

Av ♥Susanne♥ - 7 december 2008 19:29

Nu hoppar jag isäng snart så att jag orkar med den här veckan också. Hatar att va förkyld, hatar snörvel, hatar hosta, hatar sjukdomskänslan.

Usch vad jag är gnällig (självömkan).


God Natt!


Tjing/Fnuttisen irriterad!


Goodnight-sleeping.gif picture by suzanders
Av ♥Susanne♥ - 7 december 2008 16:22

07122008539.jpg picture by suzanders


Lilla sötnosen Emma!

Fick ta en snabbtitt i bilen och hon är såååååå söt men hade somnat så det blev en sovbild.

Nu får jag hoppas jag blir frisk fort så jag får lukta och gosa lite.


Tack Jenny för att du kom förbi.


Tjing/Fnuttisen glad!



Av ♥Susanne♥ - 7 december 2008 14:50

Alla andra får ju gosa, lukta och pussa på nya bebisen som numera har fått namnet EMMA.

Men jag kan ju inte :-(  är så förkyld så jag får inte. (bra tajming)*not*

Jenny min bonusdotter är så gullig så hon ska komma förbi mig vid 4-tiden så får jag titta på henne genom bilfönstret.

Jag vill se henne när hon är ny för om en vecka har hon redan börjat ändra utseende och då är det inte riktigt samma sak, har ju redan missat ett par dagar då hon kom i torsdagskväll.

Så nu är jag sååååå nyfiken!

Hoppas kunna ta en ny bild genom fönstret eller så får Jenny ta med min kamera åt mig.


Kommer in och berättar mer sen och har förhoppningsvis nya bilder.


Tjing/Fnuttisen bebissugen! (bara att gosa med)


Av ♥Susanne♥ - 7 december 2008 09:40

Av ♥Susanne♥ - 7 december 2008 09:16

1126_4694_1-1.jpg picture by suzanders


Ännu en söndag närmare jul! Herregud vad tiden går fort hinner inte riktigt med. Har inte köpt en enda julklapp,får nog skynda mig.


Just nu är det lite svårt då jag verkligen är VRÅL förkyld och mår inget bra alls. Har hostat och snörvlat heeeela natten. Tycker lite synd om mig själv faktiskt *snörvel*


Döttrarna stack iväg i morse vid halv 7 då dom blev hämtade. Vaknade innan dom gick upp vid 5 tiden lade mig en stund igen vid 7 tiden och sov till kvart i 9.


Idag tänker jag inte göra många knop inte blir bara lite hundpromenader och där får sonen hjälpa till då det är ett helt gäng som ska ut (5st)

Skulle ha haft tvättstugan idag men det hoppar jag får ta det när jag känner mig lite piggare.


Ikväll ska vi också tömma mitt rum och köket då målaren ska börja med dom rummen imorgon. Längtar till det är klart är så rörigt och skitigt här just nu och ingen ide att städa känns det som (slipdamm som ligger överallt).


Nä nu ska jag väcka sonen så han får vakna till och då ska vi rasta "doggarna".


Tjingtjong/Fnuttisen självömkandes! *snörvel*


wsk2uuad2.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards