Alla inlägg den 16 december 2008

Av ♥Susanne♥ - 16 december 2008 22:04

070208PattyFunny50.gif picture by suzanders




23.jpg picture by suzanders



Nu är det "kvällskissen" som gäller sen blir det direkt ner i sköna sängen.


Tjingelinen/Fnuttisen smårolig! *not*

Av ♥Susanne♥ - 16 december 2008 21:37

Av ♥Susanne♥ - 16 december 2008 20:09

bild-1.jpg picture by suzanders


För första gången är jag med i en "Bloggtävling" denna tävling finns hos en av mina favoriter Bambi kläderna man kan vinna är av märket Nanoou och kommer från Ecoloco. Bambi lottar ut tröjan som är i strl 122 och klänningen som är i strl 68. Jag vill egentligen ha båda men för mig passar vilken som då min bonusdotter Jenny har Clara som är 3år och nyfödda Emma 2v (på torsdag). Båda plaggen skulle vara perfekta julklappar.


Så håll tummarna för att jag vinner något!


Av ♥Susanne♥ - 16 december 2008 19:40

Av ♥Susanne♥ - 16 december 2008 19:12

Sitter nu i mitt nytapetserade v-rum så skönt så (tycker nog dottern också)

Nu är det som sagt bara fondväggen som ska upp och det blir dom närmaste dagarna hoppas jag.

Nu kan jag äntligen börja sätta upp saker på sin rätta plats då det är klart med allt runtflyttande av saker *skönt*


Är väldigt trött fortfarande men som ett paket på posten i samband med tröttheten kom då Herr Herpes på besök imorse och har växt sig större under dagen *ajaj*

Har börjat se ett samband där nu, extrem trötthet= herpes.


Nu ska jag inte göra något mer idag möblerna är på plats men allt småplock som står överallt får vänta tills i morgon. Det hänger fortfarande en massa tvätt överallt då allt inte hann torka i tvättstugan igår, det får hänga kvar till imorgon det med (behöver man något får det hämtas där det hänger)


Ska bläddra lite mellan alla tv kanaler samtidigt som jag läser ikapp lite på internet eftersom jag inte kunnat göra det tidigare pga urkopplade kablar.


Tjing/Fnuttisen som återfått sitt v-rum!


Ovido - Quiz & Flashcards