Alla inlägg den 9 december 2008

Av ♥Susanne♥ - 9 december 2008 20:46

Om det fanns en topplista för tråkigaste blogg så skulle den här ligga högst upp på listan.

Jag ÄR tråkig, jag KÄNNER mig tråkig, hela mitt HEM är tråkigt, jag är tråkigt GNÄLLIG, Som sagt en TRÅKIG blogg.

Med 100 liter snor i huvudet är det svårt att fokusera på något överhuvudtaget just nu. (självömkan x100)


Imorgon ska jag som sagt försöka få tag i några julklappar min mamma ska följa med är det tänkt.

Hoppas, hoppas jag får sova lite bättre inatt men med den här täppta näsan vet jag inte.


Nä nu ska jag sluta gnälla och krypa upp i soffan en stund (som jag ligger i mesta tiden ändå) och titta en lite stund på TV sen blir det sängen.


Tjing/Fnuttisen TRÅKIG!


ng41.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 9 december 2008 08:07

021608pattygoodmorning11.gif picture by suzanders


Ännu en grå och trist morgon med regn. Tyvärr sitter förkylningen i fortfarande och har inte blivit något bättre.


Vaknade 5 imorse igen av att jag var så täppt och inte kunde andas ordentligt. Kan inte ta nässpray pga. sköra slemhinnor, blöder näsblod med en gång då.


Så här sitter jag lite småseg, målaren är här och ska tapetsera och snart är det dags för morgonpromenaderna.


Hoppas jag känner mig lite bättre imorgon för jag tänkte åka och se om jag hittar lite julklappar, har inte köpt en enda saknar helt julkänsla. Men det är väl inte så konstigt kanske med en rörig lägenhet, gråväder, + en förkylning på det.


Nä en kopp kaffe till sen måste jag ut i skitvädret.


Tjingtjolahopp/Fnuttisen däpt i däsan!



Ovido - Quiz & Flashcards