Alla inlägg den 19 december 2008

Av ♥Susanne♥ - 19 december 2008 20:51

Av ♥Susanne♥ - 19 december 2008 20:30

Var iväg och köpte några till julklappar så nu är jag i stort sett klar med det.

Men julkänslan vill inte infinna sig sååå tråkigt. Lite klappar har det blivit under granen i alla fall.

19122008572.jpg picture by suzanders


Efter att jag handlat lite i centrum på eftermiddagen så hämtade jag upp Sara (egyptenpartners dotter) som ville gulla lite med valparna. Sara håller på att tjata öronen av Bosse o Helena om en av valparna. :-)

Hon fyller 18  februari och hoppas på en valp i present.


Sov middag en stund efter det men bara ½ timme så man slipper gå och lägga sig så tidigt en fredagskväll.

Phoebe-Zzzzzz.gif picture by suzanders


Imorgon ska jag åka och titta på ishockey då min brorsson ska spela i Ishallen här i närheten. Ska bli kul!


Sen blir det väl lite myspys med särbon på kvällen ;-)


Tjing/Fnuttisen


gooo.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 19 december 2008 09:12

mor.gif picture by suzanders


Ännu en vecka är snart slut........var tar dagarna vägen *hjälp*

Snart är det dags för dom vanliga morgonpromenaderna och efter det ska jag iväg och försöka få tag på dom sista julklapparna.


Fick tag på en hel del klappar igår *så nöjd* men det fattas fortfarande några stycken, vet på ett ungefär vad jag ska ha.


När jag kom hem så blev det en massa klappar som skulle slås in (tar sin lilla tid med mina onda händer)

Efter det gjorde vi lite middag Korv stroganoff igen (sonens begäran)


Småpysslade lite under kvällen och sen så tvärslocknade jag därav bloggtorka igår kväll.


Nu tittar voffsingarna lite konstigt på mig så det är nog dags att gå ut nu.


Tjing/Fnuttisen älskar helger!


beautifulday.gif picture by suzanders


Av ♥Susanne♥ - 19 december 2008 08:33

Jag har fått en utmärkelse från Xenite's place. Jag är dig evig tacksam för att du gett mig min första utmärkelse :) Motiveringen är som följer:

"Denna blogg byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande!”




"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg , skicka sedan vidare utmärkelsen till andra bloggare du anser är värd den. Lycka till!"


 

Så här följer mina nominerade bloggar:

(blev 10st)


Xenites Place (tillbaka till dig) :-)


Bims Blogg


Eisas Liv


Mamselamsen


Synne


Min Stjerna


The Devil Wears


Bambi


Vägen från 137kg


Wisky & Champagne


Tack för att ni delar med er!



Ovido - Quiz & Flashcards