Alla inlägg den 10 december 2008

Av ♥Susanne♥ - 10 december 2008 20:58

Fått tillbaka lite möbler på sina rätta ställen.

Ätit middag (kyckling,pasta m.ostsås,paprika) *mums*

Tagit ett bad.

Ska snart ta kvällskissen (med hundarna alltså) :-)

Sen blir det till att krypa ner i säng och hoppas att jag får sova bättre och längre utan hosta.


Med hopp om en bättre dag imorgon.


Tjingeling/Fnuttisen nytvagad!


ng34.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 10 december 2008 11:56

Tar en paus idag från Bloggandet då jag mår skit fortfarande. Har försökt att vila hela förmiddagen men det är stört omöjligt.

Här har det sprungit folk hela tiden, målaren, elektrikern (som ska byta min trasiga lampa över diskbänken), kylskåpskillen (som bytte termostat i kylskåpet) just i dag när jag verkligen mår dåligt.

Vaknade strax före 5 av att jag tokhostade och har hostat sen dess somnade till 10 minuter men väcktes av kylskåpskillen *suck*

Dom 10 minuterna räckte för att jag inte kan somna igen nu när det är OK att sova, såjag struntar idet här idag återkommer imorgon.

Inget julklappshandlande blev det heller.


Tjing/Fnuttisen sur!

Ovido - Quiz & Flashcards