Alla inlägg den 2 december 2008

Av ♥Susanne♥ - 2 december 2008 21:15

Project1.png picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 2 december 2008 19:31

Av ♥Susanne♥ - 2 december 2008 19:21

Känner att det här är en rätt så tråkig blogg just nu. Har ingen ork att komma på något att skriva om och huvudvärken gör inte saken bättre.

Hatar huvudvärk!!!

Hoppas den är bättre imorgon då jag måste iväg och fixa tapeterna inte roligt att fara omkring med pannknack, brukar inte bli bättre om man säger så.

Och på kvällen måste vi tömma dotterns rum då målaren kommer på torsdagsmorgon.

Nä ikväll blir det en tidig kväll, säger hon som redan sovit middag 2 ggr idag. *fniss*


Ha fortsatt skön kväll! (får se om jag orkar in något mer på bloggen)


Tjingeling/Fnuttisen självömkandes!



Av ♥Susanne♥ - 2 december 2008 16:14

regn.png picture by suzanders


Det är sånt tråkväder regnar och är mörkt, det får mig att längta ännu mer till Egypten och sol o värme.

Vill att tiden ska gå fort, fort, fort!

Hotel_3927_I_0130669.jpg picture by suzanders


Min dotter ringde mig förrut och var jätteglad. Hon har fått ett fast vikariat på sitt jobb med högre lön dessutom. Hon jobbar inom hemtjänsten som timanställd (heltid) men nu har hon fått ett vikariat som "samordnare" och slipper springa omkring så mycket. Tror att det blir en 70% på kontoret med scheman och sånt resten är hon ute på fältet och hjälper till. Är sååååååå glad för hennes skull.


Nä nu ska jag dra mig ut mot köket och börja med middagen som blir spagetti med köttfärssås.


Tjing/Fnuttisen stolt mamma!

Av ♥Susanne♥ - 2 december 2008 11:35

YELLOW-6.jpg picture by suzanders


Är inne i en trötthetsperiod nu med huvudvärk och problem med magen, allt det hänger ihop har jag nu lärt mig.

Så det blir inte mycket gjort här hemma just nu, försöker vila så mycket som möjligt för på torsdag kommer målaren hit och ska börja med tapetseringen av rummen. Han hinner med ett rum den här veckan tror att han får ta dotterns rum först nu när valparna är så små ändå.

Så imorgon måste jag åka iväg och köpa tapeter som jag ska ha till fondväggen i vardagsrummet.


Nä nu ska jag lägga mig en stund innan det är dags för eftermiddagspromenaderna.


Tjing/Fnuttisen utmattad!


00iR00aFB6k-1.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards