Alla inlägg den 3 december 2008

Av ♥Susanne♥ - 3 december 2008 21:53

4b056506f77a4827bc9e8c610e624aea.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 3 december 2008 20:08

Nu har vi plockat ur dotterns rum (som nu står i v-rummet) för målaren som kommer i morgon bitti.

Har nu börjat ge valparna ersättning, så vi får se imorgon bitti om det hänt något på vågen. Man blir så orolig att dom ska få i sig för lite.

Till middag blev det sallad från Pizzerian igen(guuud så lata vi är) men det är ju så gott, och jag har ingen ork just nu att laga mat eller att planera och handla för den delen.

Men det kunde ju vara värre, att vi tog pizza varje gång istället.

Min huvudvärk har börjat komma smygande igen men inte så jobbig som dom sista dagarna.

Ska småtitta lite på TV:n varvat med datorn sen blir det sova, sova, säng, säng. Ska mata småttingarna en gång till först bara.


Tjing/Fnuttisen smågnällig!

Av ♥Susanne♥ - 3 december 2008 14:00


Av ♥Susanne♥ - 3 december 2008 13:42

03122008534.jpg picture by suzanders


Japp det var gott!

03122008535.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen sååååååå nöjd!

Av ♥Susanne♥ - 3 december 2008 12:05

Nu har jag valt tapet till fondvägen, inte lätt när man står där finns hur mycket tapeter som helst.

Men det blev den här som går i olika grå färger.


292-02_tile.jpg picture by suzanders


Så nu ska den upp bara så får jag se hur den ser ut i sin helhet.


Har matat valparna precis med ersättning 2ml var inga stora mängder där inte f.o.m imorgon ska dom ha ca 4ml var x4 men vill ta det lite lugnt idag så dom inte får ont i magarna + att dom diar ju lite fortfarande(det som finns)


Har också ätit lite lunch, rester från igår och är sååååååå kaffesugen. Ska ju helst inte dricka kaffe pga magen men ska nog göra mig en kopp med mycket mjölk i.


Ska gå ut med småtjejerna medans kaffebryggaren gör sitt sen ska jag njuta högaktningsfullt av min "latte"


Tjing/Fnuttisen kaffesugen!


latte.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 3 december 2008 08:57

days252520sparkle252520wednesday.gif picture by suzanders


Ja då är det onsdag och "Lill-lördag" igen veckorna bara svoschar förbi.


Ska åka till Flugger och köpa tapeter i dag till min fondvägg i vardagsrummet, hoppas jag hittar något fint till ett bra pris behöver bara 2-3 rullar beroende på hur många våder man får ut från en rulle.


Sen ska jag förbi våran djuraffär och köpa mjölkersättning till valparna, Brooklyn har inte tillräckligt så vi får kompletera med lite extra.


Här regnar det idag igen men är lite kallare än igår termometern visar +1,3 grader och när jag var ute med hundarna dalade det stora snöflingor mitt i regnstänken.


Min huvudvärk är bättre idag så jag hoppas det håller sig så känner att den finns där bakom och lurar lite.


Ha en bra lill-lördag!


Tjing/Fnuttisen på väg!


havandy.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards