Alla inlägg den 24 december 2008

Av ♥Susanne♥ - 24 december 2008 09:58

patty1118christmas53.gif picture by suzanders


Ja då är självaste julafton här, det blev ingen snö men lite kallt blev det och det är bättre än regn.


Ska steka köttbullar nu på förmiddagen som vi ska ha med oss, smeten gjorde jag redan igår så den har fått stå och dra sig.


Måste ut en vända till centrum då jag behöver strumpbyxor och 2 julklappar till "vuxensäcken".


Vi ska vara hos min bonusdotter mellan 3-4 någon gång så att ungarna hinner titta på Kalle Anka vi har alltid tagit det tidigare förrut men då har det varit sånt tjat att julklappar och Kalle brukar krocka. Så i år bestämde vi så här istället.


Hoppas ni alla får en lugn och mysig julafton med fina julklappar (jag har ju redan fått min = Egypten).


GOD JUL alla mina vänner!


Tjing/Fnuttisen avslappnad(än så länge) =)


patty1118christmas40.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards