Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Sååå mörkt!

Av ♥Susanne♥ - 17 december 2008 18:03

6f4dad029f360e775c19390922f31def.jpg picture by suzanders


Har sovit i nästan 2 timmar men är fortfarande lika trött. Hatar när jag mår så här men men om några dagar är det över det vet jag ju.

Men lite feeeel tajming på tröttheten just nu, har lite planer som inte direkt uppfylls.


Ute är det så mörkt och regnar gör det också, redan kl2 var det så där kusligt mörkt.


Till middag blir det den berömda kycklingsalladen *mumma*


Jenny var som sagt förbi en stund förrut blev inte mer än en halvtimme men det räckte för att hinna gosa lite. Africa blev alldeles kär i Emma hon satt brevid och nosade heeeela tiden och såg så där löjligt förälskad ut.


17122008561.jpg picture by suzanders

17122008562.jpg picture by suzanders


Mätt och belåten efter lite tutte!


17122008564.jpg picture by suzanders


Hoppas jag känner mig piggare imorgon då jag tänkt fylla på julklappssäcken men är jag för trött är det ingen ide. Börjar att kännas lite bråttom.


Så eftersom tröttheten äger mig idag tänker jag inte göra många knop ikväll, vill titta på TV kl9 "Pregnant man" på kanal 5.

Om jag är vaken till dess blir det sängen direkt efter programmet, och nä jag kan inte spela in det då min video har sagt upp sig.


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Tjing/Fnuttisen trött! (tror att jag sagt det förr????)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards