Direktlänk till inlägg 13 december 2008

Lucia!!!

Av ♥Susanne♥ - 13 december 2008 09:38

gasdfm4.gif picture by suzanders


Idag är det Lucia men jag sov faktiskt till 9 så jag missade det på TV i morse. (går väl i repris under dagen)


Gick och la mig vid 12-tiden och somnade faktist, vaknade när sonen ringde vid 2 gick upp då och åkte för att hämtade honom.


Idag ska jag fixa lite här hemma sätta upp lite saker på väggarna nu när den mesta tapetseringen är klar.


Ska slå in julklapparna också som jag köpte igår blir så jobbigt annars när man står där och ska slå in ALLA julklappar man köpt.


Kl 16 ska vi på julbord ska bli gott efter det följer jag med särbon hem och sover där. ;-)


Ha en bra dag!

Ps. DET REGNAR INTE......JIPPIE. Ds.


Tjing/Fnuttisen småpysslig!


Motiven på mina bloggbilder idag tillägnar jag min bloggvän Synne som älskar Delfiner!


070508PattyWeekend29.gif picture by suzanders


 
 
Ingen bild

synne

13 december 2008 10:11

Vilka vackra bilder på delfiner,jag älskar delfiner. Kram Synnöve

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards