Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av ♥Susanne♥ - 25 oktober 2008 12:26

För att göra rent en ugn och att göra rent fläkten ovanför spisen tror jag nog nästan att man måste vara "Gummimänniska" inte det lättaste att komma åt där inte.



Tjing/Fnuttisen OVIG!

Av ♥Susanne♥ - 25 oktober 2008 09:32

Nu är kroppen laddad med kaffe och smörgås så nu är det bara att sätta igång!


Av ♥Susanne♥ - 25 oktober 2008 08:20

SPNotePad.gif picture by suzanders


Här är det grått och småregnigt *burr*. Har precis varit ute med tjejerna , man måste skynda ut nu då Brooklyn har lite svårare att hålla sig.


Ska ta mig ut i köket sätta på lite kaffe och sen äta frukost.


Idag ska jag ge mig på köket till en viss del, det blir ugnen, spisen i sin helhet och runtom.

Ska också rengöra fläkten och det tar nog lite tid då allt detta är grovrengöring.


Har börjat få lite ont i halsen, skulle inte det vara höjden om jag blev sjuk nu mitt i flytten *not*

Så här ska det ätas vitaminer och jox för att skjuta sjukdomar åt ett annat håll.


Nä nu vill kroppen ha kaffe!


Tjingeling/Fnuttisen


hugs-2.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards