Direktlänk till inlägg 19 oktober 2008

Vilket väder!

Av ♥Susanne♥ - 19 oktober 2008 08:21





Ja här öser regnet ner och inte ens hundarna vill gå ut, får bära ut dom (tur att det inte är Sankt Bernard man har :-P )


Snart är den här helgen slut och det blir några dagar närmare flytt *jippie*


I fredags mötte jag upp dottern när hon slutade jobbet och sonen hakade på då han kom hem från skolan i samma veva.

Vi åkte i väg och köpte Kinamat som vi tog med oss hem *mumma*

Hade sen en myskväll med Tv tittande och gott att äta till det.


I går var det underbart höstväder här med strålande solsken (till skillnad mot idag) särbon och 3 kompisar åkte och fiskade tidigt på morgonen.

Men dom fick tyvärr ingen fisk, hade varit gott med lite regnbåge!


Här hemma rensade vi lite och fyllde sambons skåpbil full med skräp och gamla möbler som skulle kastas och åkte till sopstationen.

Sååå skönt att bli av med nu hänger inte det över axlarna något mer.


Hade en till myskväll då vi bara slappade framför TV:n (känner att jag behöver ladda batterierna lite)


Idag ska jag försöka packa klart i köket, måste verkligen bara tänka ut vad vi kan behöva för porslin m.m de här 2 veckorna och sen packa ner resten.

Nä nu ska jag göra lite frukost och sitta vid datorn och läsa lite bloggar och nyheter mm.

Sen blir jag stationerad i köket stor del av dagen.


Ha en bra dag!

Tjing/Fnuttisen med kurr i magen!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards