Direktlänk till inlägg 10 oktober 2008

Japp...............

Av ♥Susanne♥ - 10 oktober 2008 21:49


Men det är med nöd och näppe.

Lever just nu i ett kartonghelvete................kartonger överallt så det känns smått rörigt.

Men nu är det inte så lång tid kvar till flytten så fort som tiden går, bara svischar förbi.*gulp*


Allt har stått lite stilla här ett par dagar då min pappa fick reda på för ett par dagar sen att han har en vattenfylld cysta i magen ungefär lika stor som en handboll, så nu väntar vi på att han ska få göra en datotomografi.

Kötiden till en sån är tyvärr rätt så lång så nu får man hålla alla tummar och tår att det är något "ofarligt".


Var iväg och valde tapeter häromdagen till nya lägenheten,tyvärr fanns det inte så mycket att välja på men hoppas att det blir fint ändå.


Har varit iväg med dottern och lagt handpening på en ny TV som vi hämtar dagen innan flytten, det blev en 42 tummare.

Behövde en sån stor då vardagsrummet är väldigt stort, fick också en dator av min dotter för att jag hjälper henne med hundarna när hon jobbar.

Så för första gången har jag läs JAG en ny laptop som jag sitter vid just nu

*ler* jag har alltid haft begagnat.

Nä nu ska jag stänga locket på den här och krypa upp i soffan och zappa mellan alla skitprogram.


Tjing/Fnuttisen i flyttkaoset!



 
 
agge

agge

11 oktober 2008 09:49

Hej och välkommen tillbaka...Hoppas verkligen att allt går bra med din pappa...
Så snällt av din dotter då att du fick en lapptop AV henne...inte dumt. Förstår att du har det rörigt just nu med alla flyttkartonger kring dig....
Ha en bra lördag

http://agges.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Synne

19 oktober 2008 16:59

Tänk jag köpte min förta dator för 3 månader sen.Har aldrig ägt en egen utan fått bråkat till mig en stund vi pojkens dator.Ha ha.Det blev en lapptop för min del med-Den är jag jätte stolt över. Kram Synnöve

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards