Alla inlägg under november 2008

Av ♥Susanne♥ - 21 november 2008 11:59

friday-1.gif picture by suzanders


Ännu en ny dag och jag tycker tiden går såååå fort hänger inte riktigt

med.

Ute skiner solen men det är svinkallt *burr* så nu åker det tunga artelleriet av vinterkläder fram.

Idag ska jag åka hem till särbon och äta middag och sova över ;-)

Sonen ska "nattgibba"(lana) med ett par kompisar så dottern får föräldrafritt och syskonfritt (hon behöver det).

Imorgon ska jag som sagt på teater med mamma och moster så nu måste jag in och rota i garderoben och se vad jag ska ha på mig, inte sååå svårt då min garderob inte är så stor.

Vi ska ju äta innan men det skulle min moster fixa och boka bord så det ska bli spännande och se vad det blir.


Valparna växer och frodas har nästan fördubblat sin födelsevikt på 1v herregud vad tiden går fort 1 vecka idag GRATTIS till småkillarna.

Här kommer lite bilder tagna för ett par dagar sen!

100_7466.jpg picture by suzanders

100_7469.jpg picture by suzanders

100_7474.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen hyffsat pigg faktiskt!


good_day_graphics_01.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 20 november 2008 07:48

gm0601.gif picture by suzanders


Jag tror att verkligheten har hunnit ikapp mig eller.............................

Just nu händer inte så mycket i mitt liv då min kropp har sagt upp sig .

Förutom dom vanliga hundpromenaderna lite plock och stök med valparna (min dotter sköter det mesta där) så sover jag mest.

Den här tröttheten brukar dyka upp efter att jag har låtit bli att lyssna på min kropp och det har ju varit liiiite mycket nu ett tag.

Så vila, vila, vila är det som står på schemat.

i-is-tired-wurk-too-hard.jpg picture by suzanders


På lördag ska jag gå på teater med min mamma och moster, mamma och jag blev bjudna av min moster som tack för hjälpen när vi fanns där för henne när hon bröt axeln.

Vi ska se "Blommor av stål" har ju sett filmen för en massa herrans år sen så det ska bli kul, hör och häpna JAG har aldrig varit på teater(inte den här typen av teater iaf)

Blommoravstl.jpg picture by suzanders


Så nu försöker jag ladda batterierna så att jag ska få en trevlig kväll utan att känna att jag bara vill hem till sängen.


Valpisarna mår jättebra......käkar och växer kan man säga.

(kommer lite nya bilder sen)


Tjingelingen/Fnuttisen på väg in i väggen?


2rdkf3o.gif picture by suzanders


Av ♥Susanne♥ - 16 november 2008 13:29

GÄSP!!!


Nu är snart "småkillarna" 2 dygn och vi är rätt så trötta man kan inte slappna av ordentligt.

Brooklyn är en supermamma och tar hand om sina små väl. Fortfarande tar vi ut henne varannan timme då hon inte vill lämna småttingarna för länge + dom vanliga promenaderna med dom andra tjejerna så ytterdörren står nästan på vid gavel känns det som.

Har tagit lite nya bilder på dom ständigt diande grabbarna titta och njut!!!


Trött och stolt mamma!

100_7437.jpg picture by suzanders

Med sina små!

100_7434.jpg picture by suzanders

Diandes!

100_7451.jpg picture by suzanders


Ännu mer!

100_7438.jpg picture by suzanders


Ettan!

100_7452.jpg picture by suzanders

100_7453.jpg picture by suzanders


Tvåan!

100_7456.jpg picture by suzanders


Ha en forsatt trevlig söndag!


Tjing/Fnuttisen går på små rosa valpmoln!


5z4p121.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 15 november 2008 01:07

IMG_6958.jpg picture by suzanders

IMG_6950.jpg picture by suzanders

100_7431.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen heeeelt slut!


Natti Natti!

Av ♥Susanne♥ - 14 november 2008 11:45

Den här helgen kommer Brooklyns valpar till oss! imorse hade hon en tempsänkning som nu är på väg uppåt igen. Så ikväll eller inatt absolut senast imorgon är det klart.

Så nu börjar den sk, "Valpvakan" min andra dotter som bor och studerar i Uppsala åkte hemifrån tidigt imorse och ska nu stanna hela helgen. Skönt att ha båda tjejerna hemma det händer inte så ofta nu för tiden då Sofie studerar i Uppsala och ska så göra i ett par år.

Blandat016.jpg picture by suzanders

Blandat019.jpg picture by suzanders


Hur många är det tror ni?

Minst 2 ialla fall kan vara 3 då hon är lite ojämn.


Tjingeling/Fnuttisen i väntans tider!


beautifuldaywave.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 10 november 2008 18:57

* Blåser halvstorm!

* Regnar "småspik"!

* Trött!

* Ont i ryggen!

* Faktiskt ont i heeeela kroppen!

* Gnällig.......Jaaaa!

* Klar med ihopskruvning av IKEA möbler!

* Africa har kräkts!.........undrar varför?

* Orkar inte Blogga (hjärnan fungerar inte riktigt som den ska)!

* Sa jag Trött! :-P

* Stänger av datorn snart!


Tjing/Fnuttisen fåordig!


Av ♥Susanne♥ - 9 november 2008 21:42

gn00.gif picture by suzanders


Nu blir det sängen för mig!


Tjing/Fnuttisen sömnig!

Av ♥Susanne♥ - 9 november 2008 21:36

bild.jpg picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards