Alla inlägg den 28 november 2008

Av ♥Susanne♥ - 28 november 2008 22:57

Är heeelt slut har skruvat i hop Ikea möbler och ni som gjort det förrut vet väl att det kan ta tid. Har dessutom börjat julpynta lite + pulat med dom "vanliga" sakerna.

Ska försöka uppdatera imorgon istället om min dag. för nu orkar jag inte och ska gå och lägga mig 


Tjingeling/Fnuttisen tom i hjärnan!


bddd751459ad50da2a4ca5ed15f45668.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 28 november 2008 19:23

.....mms bloggning. När jag skickar en bild så publiceras den 3 gånger fattar inte varför. Har mailat Bloggagratis flera gånger om detta men aldrig fått ett svar *grrrr*


Så nu har jag tagit bort 2 st och ett enda återstår (som det ska)


Sitter och äter lite just nu men kommer in strax och berättar om min dag.


Tjing/Fnuttisen ätandes!

Av ♥Susanne♥ - 28 november 2008 12:10

Lunch så IKEA

Av ♥Susanne♥ - 28 november 2008 08:40

Nä gott folk nu lämnar jag hemmet och datorn för ett antal timmar. Först blir det morgonpromenader och vid 10 tiden åker jag mot IKEA.

Ska försöka komma ihåg att mobilblogga lite under dagen.


Ha en bra dag!


Tjing/Fnuttisen på väg!

Av ♥Susanne♥ - 28 november 2008 07:36

.........av tåget känns det som efter minvurpa i går. Har som väääärsta träningsvärken i aaaaaaalla muskler.

Så jag får nog snällt lyssna på min kropp och ta en värktablett(vill inte) och låta Helena köra till IKEA idag.


Förresten.....

e4fcd4bbf09769637c6548fdb753546a.jpg picture by suzanders


Dags för den vanliga morgonritualen efter att jag precis varit ute med "småfisarna", raka vägen moooot kaffebryggaren.

Återkommer om en stund när kroppen förhoppningsvis vaknat till liv.


Tjing/Fnuttisen öm, öm ,öm!

Ovido - Quiz & Flashcards