Alla inlägg den 26 november 2008

Av ♥Susanne♥ - 26 november 2008 22:10

Ska ta sista kvällskissen med tjejerna sen hoppar jag i säng.


God Natt mina vänner!


Tnigeling/Fnuttisen sk*t trött!


GoodNight.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 26 november 2008 21:49

Ska ner i källaren imorgon och ta upp kartongerna med julsaker, så lite pillande på "stakarna" kommer det allt att bli. *fniss*


180px-Elektrisk_adventsljusstake.jpg picture by suzanders


Tjingen/Fnuttisen med livlig fantasi!

Av ♥Susanne♥ - 26 november 2008 21:14

Har varit så flitig så. Har rensat bort alla smågrejor som stod i väskor nu och allt ligger på sin plats. Sååååå skönt!

Har suttit med räkningarna som nu också är avbockade från "Att Göra" listan.

Dottern och jag hann där emellan med en kvällsprommis med småtjejerna.

Ska göra mig en kopp thé nu och titta lite på TV tror jag varvat med datorn förstås, har den brevid mig (simultanförmåga)

Tittarnogin lite senare för att säga god natt.


Tjing/Fnuttisen lättad!


Av ♥Susanne♥ - 26 november 2008 17:59

Vi har ätit middag som idag blev något så enkelt som pasta och köttbullar. Fungerar alltid!

838782162.jpg picture by suzanders


Har småplockat hela eftermiddagen med smågrejer som inte är uppackat än, så skönt har lite kvar som jag ska fortsätta med alldeles strax.

Ska bara betala räkningarna först så det är klart för den här månaden och man ser vad som finns kvar att röra sig med både till Ikea och några julklappar.


rakningar.jpg picture by suzanders


63l487bdylmebpnqfglvyau9kigr1j2.jpg picture by suzanders


En spark i rumpan utav dottern kanske så att jag fortsätter och blir klar någon gång.


Tjingeling/Fnuttisen på väg åt rätt håll (tror jag)!


Av ♥Susanne♥ - 26 november 2008 14:43

Nu skiner solen!!!!! Konstigt väder.


Tjing/Fnuttisen ännu tröttare!

Av ♥Susanne♥ - 26 november 2008 14:38

Känns som om någon slagit mig med en gummiklubba i huvudet. Sååå trött så jag lägger mig en stund.


Tjing/Fnuttisen....ZzZzZzZzZz!


Phoebe-Zzzzzz.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 26 november 2008 10:41

Det snöar igen!!!!!!

När dom äntligen kommit ikapp med plogning och sandning då sätter det igång igen. Tyckte dom sa på vädret att det skulle bli varmare "Que"?????

Tror nog att jag går i ide och kommer fram igen när jag ska åka till Egypten.

Tittar kanske fram en snabbis vid jul men sen snabbt tillbaka.


Tror faktiskt att när jag föddes så var det meningen att jag skulle födas i ett sydligare land men tyvärr flög storken fel. Så här sitter man i heeeelt fel land *fniss*.


Nä på med kläderna igen och ner i tvättstugan för att hänga tvätt står på schemat just nu.


Tjing/ Fnuttisen utvandrare!




Ovido - Quiz & Flashcards