Alla inlägg den 22 november 2008

Av ♥Susanne♥ - 22 november 2008 09:28

morning.gif picture by suzanders


Här snöar det lite småmysigt faktiskt!

Ska inte ut och åka något idag utan i kväll till teatern blir det pendeltåget.

Har inte fått på vinterdäcken på bilen än då ett däck är trasigt måste skaffa ett nytt och lägga ompå den gamla fälgen.

Som om det inte är tillräckligt med extrakostnader nu med flytten + bilskatten, besiktning x2, flyttkostnader dvs hyra bil mm. Och den här månaden måste räkningen in för tapetsering av ett rum i gamla lägenheten (ska dela den med Karin som jag bytte med) men det är ändå 850:-

Varför kommer allt i november egentligen?


Tillbaka till gårdagen hade en riktig myspyskväll med god mat levande ljus och trevligt sällskap. Särbon kunde inte hålla sig utan berättade en hemlis för mig och jag blev jätteglad, kan inte berätta vad det är en då det inte är klart till 100% men så fort jag kan berättar jag(kommer inte att kunna låta bli)

Särbon la sig tidigare än mig då han måste jobba idag men jag bullade upp mig i soffan med täcke godis och cola och tittade på Tv varvat med datorn(fördel med bärbar)

Vaknade tidigt i morse och så blev det lite mysigt "morgonsex" låg kvar en stund i sängen och sen gick vi upp jag skulle ut med Africa Tommy åkte och jobba.

Så nu har jag varit snäll och småplockat lite och ska snart ta disken från igår (inte så mycket kvar)

Sen ska jag göra absolut ingenting i ett par timmar innan jag ska gå hem och fixa iordning mig för kvällen.


Tjing/Fnuttisen heeelnöjd!


white_and_pink_flowers.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards