Alla inlägg den 9 november 2008

Av ♥Susanne♥ - 9 november 2008 21:42

gn00.gif picture by suzanders


Nu blir det sängen för mig!


Tjing/Fnuttisen sömnig!

Av ♥Susanne♥ - 9 november 2008 21:36

bild.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 9 november 2008 19:33

När dottern och jag var klara med alla morgonbestyr åkte vi mot IKEA för att vara där när dom öppnade. Vi packade på oss det vi skulle ha + några småsaker till. Vi var där precis en timme.

När vi kom hem började vi att skruva och skruva och skruva lite mer. Vi kommer att fortsätta med det sista i morgon orkar inte se en skruv till eller en IKEA beskrivning.

Åkte över till min pappa för att fira honom på "Farsdag" och fick oss lite middag.

Nu ska jag bara softa lite titta på TV och sen tidigt i säng tror jag.

Här i Stockholm ösregnar det + att det blåser en massa ett riktigt busväder, hundarna vill inte ens gå ut.


Ha en forsatt trevlig kväll!


Tjing/Fnuttisen

Av ♥Susanne♥ - 9 november 2008 07:35

När ska TUPPFAN lämna mig ifred?

yg21.gif picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen trött!

Ovido - Quiz & Flashcards