Alla inlägg den 24 november 2008

Av ♥Susanne♥ - 24 november 2008 22:21

Har haft massor med besökare idag med Unika IP så jag har faktiskt slagit rekord och då är inte klockan 12 än. Det mesta jag har haft förrut på en dag är 49 men nu är den uppe i 51.

Ni som kommer in lämna gärna en kommentar så kan jag komma och hälsa på hos er. Tack för att ni tittar in och Välkomna tillbaka!


Bloggstatistik.jpg picture by suzanders


Tjingeling/Fnuttisen smickrad!


Natti Natti!

Av ♥Susanne♥ - 24 november 2008 21:47

Har läst i flera Bloggar att folk har julpyntat redan i helgen som var. Jag brukar hålla på mig till första advent men nu vill jag också pynta.

18-julstjrna.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen pyntsugen!

Av ♥Susanne♥ - 24 november 2008 21:27

Ska strax ut med hundarna sen blir det hopp i säng, kroppen ber mig om det.


Tjing/Fnuttisen febrig!


bear_and_moon.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 24 november 2008 20:23

Var precis ute med Africa och hon äääääälskar snö springer som en tokig riktiga tokryck. Jag skrattar ihjäl mig så roligt ser det ut. Ska försöka filma imorgon när det är ljust så får ni se.

När vi kom in hängde det snökockor i hela pälsen som jag fick ta bort.

Hon är för härlig min älsklingsdunboll.


Tjing/Fnuttisen skrattandes!


Av ♥Susanne♥ - 24 november 2008 17:58

Ja då sitter man här mätt o belåten. Salladen var god som alltid men det var nära att vi inte kom iväg. Höll inte på att få ut bilen från parkeringsplatsen säger bara ett ord...........SNORHALT.

Det var rena blankisen under fastän dottern puttade på framifrån med spjärn mot staketet rörde vi oss knappt ur fläcken och inte en enda sandbox i sikte. Så vad göra? Dottern frågade mig då "mamma har du någon hundmat i bilen?" Brukar ha sånt foder som vi fått på utställningar men som är för stora bitar till våra i bilen till daghundarna. Det hade jag så vi pulade in några nävar bakom bakdäcket och till slut kom vi loss, vilken smart dotter va?

Så nu sitter jag här och småfryser tycker att det drar överallt, har lämnat en felanmälan om att dom måste täta fönstrena här + ytterdörren. Nu när vi har valpar är det ju ännu viktigare just nu ligger dom ju i valplådan på värmedyna men så fort dom börjar röra på sig blir det ju på det här kalla golvet.

Ska nog hoppa i badet tror jag (fundera!!!!!) jo det ska jag.


Tjing/Fnuttisen stolt mamma!

Av ♥Susanne♥ - 24 november 2008 16:17

Så skönt men skulle kunnat sova en stund till tror jag. Nu ska dottern och jag sticka iväg till våran lokala Pizzeria och köpa sallad. Det blir "latmansmiddag" idag + att deras sallader är så jäkla goda.

Ska ta deras kycklingsallad i dag men med Fetaost på för den dom har där är sååååå krämig och god sen så får man nybakat pizzabröd till *mumma* (snålvattnet rinner)

Nä på med "vinterstället" och ut i kylan men det är det värt.


Tjingen/Fnuttisen hungrig!

Av ♥Susanne♥ - 24 november 2008 14:38

81e9a808b3fe05dcae22bc5deee1bd67.jpg picture by suzanders


Min kropp behöver det, ska bli sååååå skönt.


Tjing/Fnuttisen suktandes efter "John Blund"!

Av ♥Susanne♥ - 24 november 2008 12:46

Winnie_on_a_cloud.gif picture by suzanders


Vilket väder man vill inte gå ut i onödan direkt. Men hundarna måste ju ut sen ska jag hålla mig inne.

Mår forfarande dåligt men öronvärken är bättre nu känns det tjockt i stället hade lite feber i morse när jag vaknade(37,8) men det botar lite Alvedon tar bort det värsta obehaget.

Jag går fortfarande i ett rosa töcken och drömmer mig till Egypten.......ååååhhhhhhh vad jag längtar!

Nä nu ska jag försöka göra lite nytta men bara lite *fniss*


Kram!

Tjing/Fnuttisen frusen!


Ovido - Quiz & Flashcards