Alla inlägg den 30 november 2008

Av ♥Susanne♥ - 30 november 2008 21:34

Känns inte som om jag har så mycket mer att ge idag. Så efter "kvällskissen" med tjejerna kryper jag nog ner i sängen.


Tjing/Fnuttisen trött helt enkelt!


740efda46fabbc10f5d9848ebbf206a3.jpg picture by suzanders


Av ♥Susanne♥ - 30 november 2008 17:35

Den nedräknaren som jag har till julafton är en dag fösen såg jag den är ju beräknad på den 25 december som dom firar jul "over there".

Här kommer en ny! (fast jag tycker den andra är finare)

Av ♥Susanne♥ - 30 november 2008 16:37

Min mamma och Pappa kom förbi för en adventsfika dom tyckte jag hade fått det hemtrevligt nu (tycker jag med).

Vi satt och snackade om allt och inget mest om min pappas "kisseri", tycker så synd om honom när det bara strular hela tiden han är ju faktiskt "bara" 68 år (fyller det den 14 dec)

Så jag försöker peppa honom att ringa läkaren och säga att han inte accepterar läget som det är just nu.


I morgon får vi nog köpa modersmjölksersättning till valparna för det verkar som om Brooklyn kanske inte har tillräckligt längre (får se vid vägningen imorgon bitti)

Så nu har jag tagit fram lite köttfärs hon ska få ikväll, en kick utav extra protein kan öka mjölkmängden.

Håller nu tummarna för att hon ska lösa det själv hon äter väldigt bra utav valpfodret heeeeela tiden men det kanske inte är tillräckligt.

Utlovade bilder kommer senare valparna ville inte vara med pånoterna när jag försökte alldeles nyss.


Har precis ätit det blev rester från igår.


Tjing/Fnuttisen lite orolig!




Av ♥Susanne♥ - 30 november 2008 12:44

Av ♥Susanne♥ - 30 november 2008 09:31

1127_4690_1-1.jpg picture by suzanders


Ja då är det första advent och dagarna far förbi i Expressfart fast för mig gör det ingenting då går det fortare tills vi ska till Egypten.

Har sovit väldigt bra faktiskt men kroppen behövde det kan jag säga.

Har varit ute med småtjejerna i regnet *usch* och sitter nu med datorn i knät och läser lite nyheter och bloggar.


Ska hem till Särbon sen och julpynta lite där också.


Lovade lite bilder igår kväll från mitt julpynt och mina Ikea inköp, så här kommer dom.


Mitt Kök!

Hyllan jag köpte på IKEA!

Samma bilder med blixt!

Julgranen (dotterns projekt)

(måste köpa förlängningssladdar tiil dom svarta stjärnorna)

Mitt nya Vitrinskåp!

Min Bokhylla (köpt förra Ikea besöket)


Blir lite valpisbilder senare 2:an har fortfarande inte öppnat ögonen, seeeeg lirare (men är på G han är blöt i ögonvrån)


Ha en trevlig 1:a Advent mina Vänner!


Tjing/Fnuttisen småmysandes!


Roses_and_blue-1.jpg picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards