Alla inlägg den 23 november 2008

Av ♥Susanne♥ - 23 november 2008 19:39

Glömde skriva att resan är........

all.jpg picture by suzanders


Lyxigt va!

Av ♥Susanne♥ - 23 november 2008 18:16

Det får bara inte hända......tror jag håller på att bli sjuk.

Har jätteont i örat och halsen + att jag känner mig konstig i kroppen.

Dessutom blev jag alldeles darrig förrut och tog blodsockret som visade sig vara lågt(har inte diabetes) men kan få någon sån här dimpning någon gång per kvartal speciellt när kroppen är i olag.

Så det va bara att trycka i sig några Dextrosolbitar.

Nu har jag ätit också så nu känner jag mig bättre men darrigheten finns kvar lite.

Utanför fönstrena är det snöstorm inte kul hundarna tvärvägrar springer ut snabbt, kissar vill in igen.

Håll tummarna nu för att jag inte blir sämre än så här att det bara är något övergående (ber, ber, ber)


Ha en forsatt trevlig kväll i stugorna!


Tjingeling/Fnuttisen darrig!

Av ♥Susanne♥ - 23 november 2008 09:01

honey_bear.gif picture by suzanders


Här kommer en återberättelse om vad som hände igår kväll.

Min pappa skjutsade in mig och mamma till stan vid 4 tiden skulle möta min moster vid Stockholms central halv 5.

Vi hade inte bestämt än var vi skulle äta så när vi mött min moster så gick vi och tittade lite längs Vasagatan och till slut bestämde vi oss för

(lånad bild)


100_7488.jpg picture by suzanders

Min moster Gunilla!

100_7491.jpg picture by suzanders

Min älskade mamma!



Jag åt en 3 rätters meny dom har som kostar 199:-

BBQ Meny

• Snackkorg

• Jensen's Pork Steak 

• Dessert efter eget val  

Till det delade vi 3 på en flaska rödvin jag tog ett halvt glas då min mage inte är riktigt OK.

Allt var jättegott det enda smolket i bägaren va att våran servitris verkade glömma bort oss det fanns bord runt omkring oss som blev serverade snabbare . Bordet brevid oss kom en halvtimme senare och när vi fick våran varmrätt fick dom sin också; dom hade också tagit förrätt som vi.Vi var där kvart i fem kl 7 gick vi därifrån, så lång tid tog det.

När vi gick därifrån så ringde särbon och berättade att "hemligheten" nu var bestämd så gott folk den 15 Januari åker jag hit................

Egypten (Makadi)


Blue Star Saraya Suites FFFFHotel_3927_I_0130669.jpg picture by suzandersHotel_3927_I_0130688.jpg picture by suzandersHotel_3927_I_0130698.jpg picture by suzandersHotel_3927_I_0130652.jpg picture by suzanders

Här kommer lite bilder från Makadi!16HRGMAK90125806XX.jpg picture by suzanders16HRGMAK90125808.jpg picture by suzanders16HRGMAK90125809.jpg picture by suzanders16HRGXXX903002.jpg picture by suzanders

(bilder lånade frå Fritidsresors hemsida)


Vilken överraskning va? Särbon och jag firar 20 år på Nyårsafton så det här är hans present till mig att jag har stått ut med honom i 20 år *fniss* (och han med mig)Har jag inte världens mest underbara man!!!!!!!

Recovered_JPEGDigitalCamera_4469.jpg picture by suzanders

Min Älskling!


Så efter det gick jag som på rosa moln till Teatern.

Framme vid Vasateatern hängde vi in våra ytterkläder gick på toa sen satte vi oss på våra platser.100_7494.jpg picture by suzanders

100_7496.jpg picture by suzanders


Föreställningen var OK men inte superbra, det som var jobbigt var att det var väldigt dåligt ljud min mamma hörde nästan inget bara enstaka ord (hör dåligt) hörde fler som sa samma sak förrutom vi. Till det positiva va att jag är ju också hörselskadad och har hörapparater men för mig var det perfekt då jag kunde sätta på T-slingan och få in ljudet direkt i apparaterna. Men annars var det en händelserik och underbar kväll.Blev ett låååångt inlägg så det blev frukost samtidigt som jag sitter och skriver.

100_7497.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen lycklig!


orange_roses.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards