Alla inlägg den 27 november 2008

Av ♥Susanne♥ - 27 november 2008 21:20

33acf52a0235ad172becd8b74754ada9.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen heeeelt slut!

Av ♥Susanne♥ - 27 november 2008 19:27

Sonen gick ner till källaren och plockade upp julkartongerna. Så nu har vi gått igenom allt och rensat lite. Kastat några saker som gått sönder och packade ner det vi inte ska ha i år.

Har nu fått en beställning av dottern som har Julgranen som sitt projekt att jag ska titta på IKEA imorgon när jag är där efter lite guldsaker och små änglar.


Har skitont ikroppen efter mitt magplask förrut,  kommer krypandes mer och mer känns ungefär som värsta träningsvärken i hela kroppen + blått och ömt på dom ställen jag slog mig. Ska bli intressant och se hur jag mår imorgon bitti, (har dom rullstolar på IKEA?) *hihi*

Jag får väl ta en värkis isånna fall och så får Helena köra.

Till IKEA ska jag!!!!!!!


Man går ju lite i väntans tider nu då min älskade bonusdotter/väninna ska föda vilken dag som helst. Idag skrämde hon mig rejält när jag inte fick tag på henne (hon har looooovat att ringa eller smsa när hon åker in) på flera timmar, men hon hade gått ut och handlat lite och glömt mobilen.


Nä nu ska jag nog hoppa i badet och se ifall kroppen mår lite bättre då.


Tjing/Fnuttisen i väntans tider (nästan)!

Av ♥Susanne♥ - 27 november 2008 12:04

Måste vara världens klantigaste människa. Var inne i badrummet och Brooklyn började skälla för femtielfte gången åt någon som gick i porten hon brukar inte göra det.

Blev skitirriterad skulle snabbt ut ur badrummet och säga till henne men glömde att i den här nya lägenheten är tröskeln från badrummet väldigt hög.

Så jag slog i foten i tröskeln och det blev tvärstopp och föll handlöst frammåt rakt ner i golvet

Så nu sitter jag här med ont i knät ont i hela hö arm ont i bröstkorgen men tror inte att det är något brutet mer mjukdelsskador. Massa blåmärken lär det bli.


Sååååå klantig!!!!!!


Tjing/Fnuttisen mörbultad!

Av ♥Susanne♥ - 27 november 2008 11:19

Min särbo alltså, sen överraskningen om Egypten har han kallat mig sin "Cleopatra" gulligt va?


cleopatra.jpg picture by suzanders


Så då får väl han bli min lilla "Farao" då!


farao.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen sååå kär!

Av ♥Susanne♥ - 27 november 2008 08:26

Efter lite kaffe och en smörgås är kroppen lite piggare men inte mycket det kan jag säga.

Ska strax ge mig ut på dom vanliga morgonpromenaderna  i blask/is vädret. Termometern visar 5+ så all snö håller på att blaska bort.

När jag kommer tillbaka blir det en "Date" med dammsugaren för jag tror att all sand som dom sandat med här utanför finns nu inne hos mig.


Tjing/Fnuttisen seeeeeg!

Av ♥Susanne♥ - 27 november 2008 07:33


good-morning4.gif picture by suzanders


Har sovit dåligt i natt så den här kroppen vill inte vakna just nu. Får nog sätta på lite kaffe och försöka få i mig lite frukost så får vi se.

Återkommer när John Blund åkt hem till sig!


Tjing/Fnuttisen heeeelt körd!


thursday_car_5.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards