Alla inlägg under januari 2009

Av ♥Susanne♥ - 7 januari 2009 19:54

Var tog du vägen såg att din nya blogg var borttagen också. Hör gärna av dig du kan maila mig om du vill. Hoppas att allt är bra?

Kramizar

(mailen finns i min pres)

Av ♥Susanne♥ - 7 januari 2009 19:32

gudeve-1-1.gif picture by suzanders


Det känns som om det är på väg åt rätt håll med magen. Har fortfarande ont men illamåendet är borta till 90%, så jag fortsätter med medicinen. Vill ju vara OK när vi åker till Egypten som det nu bara är 1 vecka kvar till *gulp* ska bli sååååå skönt till skillnad mot den Sibiriska kyla som råder i vårat land just nu *burr*.


Har inte bloggat något då jag inte gjort så mycket på dagarna mer än vilat och försökt ta det så lugnt som möjligt.


Har gjort någon liten sak varje dag inför resan, så nu är matbordet i        v-rummet fullt med saker och i stort sett allt är klart. Ska bara göra en sista rensning när jag packar ner allt i resväskorna .

Det sista som är kvar är att växla lite pengar och det ska jag göra i helgen.


Idag fick Africa köldkramp flera gånger när vi var ute så det blev till att bära henne. Inte lätt att vara liten i denna hemska kyla, fastän jag har tofflor o tröja på mig inne småfryser jag ändå *usch*


Som sagt nu börjar sen STOOOOORA nedräkningen inför Egypten.

Om en vecka vid den här tiden har jag slagit ner rumpan i särbons soffa och väskorna är färdigpackade och vi lägger oss tidigt för att åka till Arlanda vid 4 halv5 tiden *längtar*


Har tänkt att jag ska försökablogga därifrån om det finns datorer på hotellet (släpar inte med min) vet att det finns "internetaccess" men vet inte om det finns några datorer.


Önskar er en forsatt trevlig kväll i kylan!


Tjingeling/Fnuttisen stelfrusen!

Ovido - Quiz & Flashcards