Alla inlägg den 12 januari 2009

Av ♥Susanne♥ - 12 januari 2009 21:44

GoodNightFairies.gif picture by suzanders



Av ♥Susanne♥ - 12 januari 2009 14:28

Nu är eftermiddagens hundpromenader avklarade och nu sitter jag här med en "varma koppen" kyckling. Får se vad magen tycker om det.

Har ätit hälften och magen protesterar lite så jag får se hur det är om en stund.

VILL INTE HA ONT I MAGEN NU!!!!!!!!!!! (heeeelt fel tidpunkt)

Ska lägga mig en stund och vila lite och hoppas på det bästa.


Tjing/Fnuttisen med orolig mage!

Av ♥Susanne♥ - 12 januari 2009 10:32

Har precis fått i mig lite gröt och en banan.

Ska bara ta det lugnt, så lugnt jag kan då jag sovit dåligt i natt också.

Hatar den här magen, just nu känner nu efter att jag ätit att magen protesterar lite *ont*

Känns inte roligt när jag snart åker till Egypten, funderar nästan på omjag ska "flyta" lite till torsdag istället så att magen får vila!


Det känns som om min blogg har blivit en "gnällblogg" just nu men det är så det känns.

Är inte på humör alls!


Tjing/Fnuttisen frustrerad!


wsk2uuad2.gif picture by suzanders


Av ♥Susanne♥ - 12 januari 2009 08:52

 days252520sparkle252520monday.gif picture by suzanders

Ska ut på hundpromenader så jag återkommer om ett tag, försöker att inte stressa för magens skull.

Inte det lättaste! (men jag försöker)


Tjing/Fnuttisen med myrsteg!

Ovido - Quiz & Flashcards