Alla inlägg den 14 januari 2009

Av ♥Susanne♥ - 14 januari 2009 16:42

Har nu varit och klippt mig, volymen blev så där, när mitt hår är så mjukt att t.o.m sprayen faller av *suck* men det blev fint ändå.

Tyvärr inga bilder då dom blev suddiga!


Har varit och lämnar Africa hos mamma så nu ska jag bara packa ihop mig själv så åker jag vidare hem till särbon.


Ska blogga från Egypten om jag hittar en dator (inte varje dag) annars uppdaterar jag när jag är hemma igen (landar torsd. kväll)


Önskar alla mina besökare en trevlig vecka, för det ska jag ha *fniss*


Tjingelin/Fnuttisen äntligen på väg!


06-1.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 14 januari 2009 12:55

Om ett dygn är jag hääääääär!

Hotel_3927_I_0130669.jpg picture by suzanders


Nu är det inte så långt kvar, fastän jag var uppe med tuppen så har dagen gått fort ändå.

Snart är det eftermiddagspromenad efter det kl3 är det klippning ska bli så skönt, härligt när någon annan håller på med ens hår.

hairdresser.gif picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen som räknar timmar!

Av ♥Susanne♥ - 14 januari 2009 06:37

days252520sparkle252520wednesday.gif picture by suzanders


Då är man uppe med tuppen då!

(har varit uppe över 1 timme)



Ja då är det onsdag och om ett dygn är jag på väg, TJOHOOOOOOO!!!!


Jag är så glad den akuta ömheten imagen är bättre så jag ska vara en duktig flicka och ta medicin heeeeela veckan.

Går åt rätt håll i alla fall.


Har tagit det lugnt sen jag vaknade läst lite bloggar och nyheter och självklart fått imig lite frukost och morgonens medicin.


Det blir dom vanliga morgonpromenaderna sen ska jag styra ihop det sista här hemma.

Efter eftermiddagspromenaderna ska jag klippa mig kl 3, det var ett halvår sen jag klippte mig sist (eller mer)


Efter klippningen ska jag hem fixa det sista åka ner med Africa till min mamma, hem igen byta om kasta in väskorna i bilen pussa o krama hejdå till barnen sen åker jag till särbon.


Förhoppningsvis blir det tidigt isäng då vi ska upp halv 4 *gulp*


Tjing/Fnuttisen resfebrig!


haveagreatday1.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards