Alla inlägg den 10 januari 2009

Av ♥Susanne♥ - 10 januari 2009 21:25

Är det sånna skit program på TV en lördagskväll, körslaget är OK men resten är skit. Tror dom inte att folk tittar på TV bara för att det är lördag? Vi lever i Reprisens århundrade känns det som. Så det får bli lite dator och sen "kvällskissen" och efter det blir det sängen. Sov ju rätt så dåligt inatt så det kanske är lika bra.


Tjing/Fnuttisen uttråkad!


7803.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 10 januari 2009 18:39

Sitter nu och kopplar av efter dagens flängande hit o dit. Åkte som sagt till Farsta där jag växlade pengar först.

10012009630.jpg picture by suzanders


Sen gick vi runt och kollade lite både dottern och jag hittade en varsin fin tröja på rean. (99:-)

                               Den har broderier runt ringningen!

 10012009628.jpg picture by suzanders

Ska ha den på mig när jag åker!


Dottern hittade flera BH:ar och trosor som var jättefina. Gick sen till Kicks där hon köpte sina mascaror.


Hittade inga trosor till mig (är lite knusslig) så vi bestämde oss för att åka vidare till ICA Maxi där jag köpt trosor förrut, vi skulle ändå kompleteringshandla lite. Hittade självklart trosor där likadana som jag har och särbon fick sig några kallingar också, så nu har vi fräscha underkläder att packa ner.


Efter ICA åkte vi förbi en snabbis på Skopunkten då jag behöver en tunnare gympasko att åka till Egypten i, hittade ett par med en gång så nu är det fixat.


10012009627.jpg picture by suzanders


När vi kom hem fixade vi lite med ditten o datten, sen satte jag igång med middagen "Tacos" sonens önskan. Vi käkade klart och efter det gjorde jag en sats med köttfärssås, så nu finns det mat i frysen när vi är borta.


Nu tänker jag bara slöa ett tag läsa lite bloggar för att sen titta på Körslaget kl 8.


Tjing/Fnuttisen med ont i fötterna!


Evening.gif picture by suzanders


Av ♥Susanne♥ - 10 januari 2009 08:15

2619.jpg picture by suzanders


Har sovit så dåligt har haft världens mardrömm och har vaknat till och från hela natten. Självklart var det en sån dröm som återupptogs varje gång jag somnade om (så är det aldrig med bra drömmar när man verkligen vill fortsätta drömma) *suck*

Handlade om mord, död, familjen, jagande så nu känner jag mig fortfarande olustig i kroppen fastän jag varit vaken 1 timme.


Idag ska jag och dottern åka till Farsta Centrum hon ska köpa nya mascaror och jag ska växla pengar till Egyptiska pund.

Ska köpa en engångskamera också en sån man tar bilder med under vattnet, vi ska ju snorkla när vi är i Egypten.


Ja nu tror jag nog att det börjar rycka lite i restarmen *fniss* Längtar!!!


Nu är det dags för lite frukost och läsande av nyheter och mina favoritbloggar.


Tjing/Fnuttisen ej utsövd!


weekend.gif picture by suzanders



Ovido - Quiz & Flashcards