Alla inlägg den 28 januari 2009

Av ♥Susanne♥ - 28 januari 2009 21:13

Idag har jag haft fullt upp har inte suttit några längre stunder. Började imorse med dom vanliga promenaderna. Åkte förbi centrum och handlade lite.

När jag kom hem så dammsög jag och skurade alla rum (det behövdes). När det var klart tog jag mig en välbehövlig brunch och till det en kaffe. Efter det blev det lite småplockandes som vanligt.


Sen blev det dags för eftermiddagspromenad och då bestämde jag mig för att åka till EKO stormarknad för dom hade billiga växter där 4st för 100:-.

Plockade upp min mamma som ville följa med.

Blev ju lite mer än bara blommor *fniss*, köpte babykläder till Emma då dom hade 75% rabatt på alla barnkläder. Köpte ett par byxor med volang och en söt body tillsammans gick det på 45:-.

Köpte 2 nya krukor i lila då det ska bli grått/lila i köket. Hittade också en söt fönsterbelysning som kostade endast 59:-(den är oval).

Självklart åkte det ner lite strumpor till sonen och särbon i korgen också  + 2 fleecefiltar á 25:-/st (kan man aldrig få för mycket utav), tror det var allt.


När jag kom hem fixade jag lite med det jag handlat. Började sen med middagen som idag blev kött o sås (kvar sen nyår) kokade lite potatis och morötter till det.*mums*


Bytte sen bil med särbon och sonen och jag + sonens kompis åkte och hämtade soffan, så nu är den på plats också. *skönt*

En punkt till struken från min att göra/köpa lista.

(sätter in en bild på den imorgon, sonen sitter i den och vägrar vara med på bild)


När vi kom hem så fixade vi i sonens rum och jag har laddat upp lite bilder som jag fixat med. Här kommer dom!!!

28012009685-1.jpg picture by suzanders


28012009688.jpg picture by suzanders


28012009689.jpg picture by suzanders


28012009690.jpg picture by suzanders


Nu ska jag läsa lite bloggar och nyheter sen blir det kvällskissen och efter det kommer jag nog att somna ovaggandes!


Tjing/Fnuttisen riktigt nöjd!



Ovido - Quiz & Flashcards