Alla inlägg den 13 januari 2009

Av ♥Susanne♥ - 13 januari 2009 21:20

Ska strax ner i tvättstugan och hämta tvätten, sen blir det till att läsa lite i sängen. Efter det är det natti natti!


GoodNight004.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 13 januari 2009 19:14

Har tagit det rätt så lugnt och ätit min gröt och magen känns fortfarande men tycker nog att det går åt rätt håll (hoppas jag)


Håller på i tvättstugan ska bara ner och hänga det sista snart.


Sen blir det hopp isäng, ska gå upp tidigt imorgonbitti med dottern så att jag kan somna imorgon kväll.

Behöver sova 5-6 timmar för att jag ska må OK och vi ska ju upp halv 4, vi blir hämtade halv 5.


Imorgon ska jag ut på dom vanliga promenaderna sen ska jag klippa mig kl3 (ska försöka komma i håg att ta före o efter bild)


Ska sen småfilura lite här hemma med det sista sen blir det att åka ner till särbon och bara va, sååååååååå hääääääääärligt!


Tjingeling/Fnuttisen på G!

Av ♥Susanne♥ - 13 januari 2009 11:47

days252520sparkle252520tuesday.gif picture by suzanders


Tiden går så otroligt långsamt, men snart så!

Magen strular fortfarande men jag hoppas på bättring, tycker att det är liiiiite bättre än i söndags i alla fall.


Har varit på dom vanliga morgonpromenaderna och en snabbis in i centrum för att köpa mjölk. Har lovat sonen pannkaka till middag idag.


Ska försöka vila en stund nu innan det är dags för eftermiddagsprommisen. Ikväll är tvättstugan bokad men det blir nog bara 2 maskiner, skönt att ha allt rent när jag kommer hem.


Sängen kallar!


Tjing/Fnuttisen otålig!


greatday.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards